Vine iarna, La Redoute…e in pas cu vremea

1 La Redoute este inscris in campania in campania Black-Friday!

Acum sa va prezint ce mi-au facut cu ochiul:

@. Primul produs pe care il vreau:incaltaminte….cam piperat, dar poate de Black-Friday intra la reducere!?:)

3. Blugi…pretul e ok! 105 lei, imi plac…

Blugi cu 5 buzunare croiala dreapta. Denim 100 % bumbac. Deschidere cu fermoar.

3. Hanorac cu gluga si fermoar, din bumbac-60% si 40% poliester. Gluga captusita. 2 buzunare stil cangur.

Din blogosfera romaneasca va doresc, de pe acum, spor la cumparaturi de Black_Friday…eu mi-am facut o lista:)

PS. “Aboneaza-te la newsletterul LaRedoute si primesti cadou 30 Ron. Fi primul care afla de super ofertele de Black Friday”.

Leave a Reply

