Ghete, simple ca stilul meu!

Sper ca imi permiteti sa va fac si-o recomandare. De la inceput as vrea sa intrati pe net si sa va alegeti ceva frumos. Nu spun ca nu sunt si alte site-uri, cu produse mai frumoase, mai ieftine, ba da, avem, dar cand ofertele de aici sunt atat de generoase, de ce sa nu profitam?! Zic!! Nu oricand avem acest prilej. Mie unul imi place la nebunie ghetele Lacoste, pentru ca sunt din noua colectie de toamna-iarna 2013, pentru ca sunt negre, pentru ca sunt din piele, pentru ca au o cusatura buna, intr-un cuvant sunt: simple. Colosal, nu?!

Iar Lacoste, este brandul meu. Asa ca blogger profesionist ce sunt sau nu? :)…incerc sa imi construiesc un anumit stil vestimentar, cu branduri cunoscute. Daca tot vorbim de calitate – profesionalism, fireste.

O sa va intrebati, bine, bine, dar de ce ai inceput cu incaltamintea si nu cu un alt produs! Pai, sa va raspund scurt…Pentru ca zilele astea frumoase, care numai de toamna nu sunt, se vor sfarsi si vine acusica iarna si cel mai important pentru mine, care merg pe jos, distante foarte mari, imi vor prinde bine!!! Stiu, veti spune ca mersul pe jos, face piciorul frumos. Asa-i, aveti dreptate!! Dar, atentie ce incaltaminte alegeti, sa nu aveti probleme!! Si, va mai spun asa: “ca tot patitul e priceput!”

Si, mai am un raspuns, daca primul nu a fost convingator! Imi plac lucrurile simple, asa cum stilul pe care eu il abordez, in blogosfera, e unul simplu…adica nu folosesc teme, pentru blogurile mele, ultrasofisticate sau nu folosesc in scrierea articolelor cuvinte, fraze mega-academice, pe care doar o categorie restransa le va intelege… Simplu, asa incerc sa fiu si sa scriu.

Asa ca dragi mei cititori, studiati bine ofertele, alegeti un produs de vis si astfel va veti bucura, ca mos Nicolae va avea unde sa va puna cadoul🙂

Si, nu uitati, lucrurile simple sunt de durata indelungata!

Din blogosfera romaneasca, zi frumoasa va doresc si, sa aveti grija de ghetele voastre! :))

2 thoughts on “Ghete, simple ca stilul meu!

Leave a Reply

