Guest-posts: cardul

Nu stiu daca v-am spus pana acum, dar eu am avut o mare retinera fata de cardurile bancare, si in mod special fata de cardurile de cumparaturi. Am refuzat mult timp sa-mi fac si, sa fiu sincer, nici acum, nu-mi pot explica de ce, cu toate ca am. Ar putea fi o explicatie faptul ca am oroare de datorii, urasc sa fiu dator si urasc datornicii, asa ca evit pe cat posibil astfel de carduri.

Acum sa va zic cum a inceput la mine. Initial refuzam sa-mi fac un card. Ziceam eu ca e o cheltuiala inutila si oricum imi place dintotdeauna sa am bani cash la mine, fie ca merg la cumparaturi, fie ca merg la stadion sa vad un meci. Dar, a avea bani la mine era ceva de rau, pentru ca ii cheltuiam asa ca uneori ziceam multumesc, daca n-aveam bani la mine. Am ajuns la un moment dat sa imi iau la mine fix cati bani credeam ca am nevoie. Aveam intr-o agenda bani stransi(n-am pusculita) si eram convins ca daca iau fie si 100 de lei din ei in maxim o zi  vor disparea. Nici eu nu stiam pe ce anume.

Am ajuns insa intr-un moment  cand am constatat ca e musai sa am si eu asa ceva. Un card! Si mi-am facut doua! :)) …de ce? Pentru ca niste oameni vor sa-mi bage bani  si nu au unde. Da, ok!!!…din bloguletul asta mai scot si eu cativa banuti (de un piscot acolo, o cafea sau bere), si banii astia nu pot fi platiti cash. Asa ca am luat bancile la rand, nu la picior ci in online pana am dat de una care nu avea comisioane. De ajuns ca imi bag banii la voi, cum sa va dau si comisioane?

Ulterior am vazut ca exista comision atunci cand faci verificare de cont. La extragere, la depunere, taxa lunara, zero. Doar cand dau eu sa vad cati bani mai am. Si,uite asa am ajuns la concluzia ca mai bine scot 10 lei si-mi arata pe chitanta cat au mai ramas (calculam eu: daca scot acum 10 lei, maine 10 lei…si apoi depun 100 de lei e mai rentabil decat sa verific contul). Ulterior a venit oferta: 1 leu/luna internet bankingul. Si asa aveam reticente, dar am zis ca 12 lei pe an nu-i o avere, deci merita. Totusi, ma tenta sa intreb: dar prima luna nu-i gratis? Eiii… n-am intrebat, zicand ca las’, fac eu o donatie de 1 leu bancii ca tot mi-a luat putine comisioane.

Dupa cardul asta mi-am facut si-un cont de Paypal. Inca nu mi-am transferat banii d-acolo, fac cumparaturi din online. Aia-s de rezerva…

O ultima faza legata de carduri… am vazut acum multe reclame la cardurile cu promotii. Fireste , obiceiul meu sunt reticient. Poate ca am sa-mi fac… asa sunt eu…la inceput zic, la ce-mi trebuie si, dupa fac cate doua:)

Hai, s-aveti o zi frumoasa si multe salutari din blogosfera romaneasca.

PS.  “E promotie primesti 3% inapoi din valoarea cumpărăturilor făcute până la data de 31 ianuarie – 2014, indiferent de locul de unde se fac cumpărpturile (în țară sau în străinătate).

Mai mult, orice persoană , la completarea unui formular de participare, intră automat în cursa pentru câștigarea unui smartphone Nokia Lumia 925”

Sursa:blogalinitiative.ro

Leave a Reply

