Unde va petreceti sarbatorile de iarna?

Unde va petreceti sarbatorile de iarna? E intrebarea pe care azi, vi-o pun si voua, dupa ce ieri am avut o discutie in contradictoriu cu o amica veche de a mea.

Si, acum sa va spun.

In ultima perioada au aparut o gramada de oferte turistice si in online si pe la tv. Unele ne invita sa vizitam: Grecia, Bulagaria, Ungaria, Turcia…Altele ne propun sejururi exotice prin Tunisia sau Coasta de Azur. Suna destul de tentant.

Amica asta a mea vrea ceva mai altfel: Chiana sau India. Mai in gluma mai in serios, am intrebat-o daca vrea sa invete Kung-fu sau vrea sa vada acea Indie fascinanta din filme, desigur?

Amica asta a mea vrea sa fie cool! Cum sa meraga ea la o statiune din Romania! Cu ce sa se laude dupa aceea la serviciu…cu un sejur la Baile Felix sau Sinaia? Cum? Sa rada colegele ei! Hai, soro, ce n-ai avut bani, macar de Nisipurile de Aur?

Acum zic: Si, totusi? Exista locuri minunate in tara asta pe care nu le-ai vazut, inca! Ai incercat sa gandesti un pic?

Eu i-am dat un exemplu din Romania si adresa din online: Hotel International Baile Felix , e un loc in care se poate intampina Noul An, Craciunul sau  se poate sta intr-un sejur de o saptamana in Ianuarie, spre exemplu. Si…apa termala e cea mai buna!

Si, i-am mai spus o chestie. Poate cu ajutorul tau, tara asta, poate sa iasa din criza, alegand o destinatie autohtona? Chestia asta e valabila si pentru produsele: MADE IN ROMANIA. De ce nu am incuraja destinatiile noastre, turism ul autohton. E complicat? Daca mergi tu, poate o  sa convingi alţi 3-4 prieteni si care mai apoi vor povesti ce frumos a fost sejurul in tara (ca-i la mare sau la munte). Si, data viitoare poate vor fi mai multi… si… tot aşa. Un hotel poate  a fost salvat de la faliment, un restaurant a avut bani de o investiţie nou. Si, asa salvam locurile de munca de la noi! Lasa bulgarul sa dea faliment. Cine e mai important ? Un investitor grec sau unul roman?

Mai am si alteargumente. Daca aveti si voi, va rog sa le lasati in comentariu aici. Consider ca astea au fost de ajuns.  Acum daca si voi va ganditi un pic la fiecare din acestea, cu siguranta veti vizita mai des Romania. Nu exclud din start posibilitatea de a da o fuga si prin alte locuri mai exotice, dar zic ca e un lucru pozitiv, sa ajutam turismul romanesc!

Leave a Reply

