Autostrada Sibiu-Orastie

Dupa o lunga asteptare, de ieri avem o noua autostrada. Aceasta face legatura intre Sibiu si Orastie. Cu viteza maxima legala admisa, distanta o strabati cam intr-o jumatate de ora. Pentru ca are pana acum doar 80 de kilometri. Vi se pare o distanta infima ca sa ne laudam cu ea? Ei bine, sa mai scadem 21 de kilometri, care de fapt, nu sunt gata inca, asa ca eu nu i-as pune la socotela. Ne raman vreo 60.  Bine, acum as fi carcotas, altii aflati ani si ani pe la conducerea min. transporturilor, n-au facut decat vreo 5km.
 
 Si, totusi am sa fiu carcotas…  O bucatica din acesti kilometri a fost inaugurata azi cu fast, taieri de panglica si mandrie in piept de premier, ministri, autoritati, constructor. Nu mai departe de Turcia, oamenii fac un caz, de pilda, cand se construieste un tunel pe sub Bosfor, care leaga doua continente, nu drumuri cat panglica de inaugurare.
 

sursa: mediafax.ro

5 thoughts on “Autostrada Sibiu-Orastie

  1. hahahahahahaah :))))) s-a rezolvat o jumatate de ora de mers cu masina?! Super! In ritmul acesta, cand autostrada Arad-Sibiu va fi gata, tronsoanele date acum in functiune vor necesita reparatii majore!
    De cate ori vin sa-mi vizitez parintii în Sibiu – eu locuiesc în Augsburg, am de parcurs 1300 km, din care 950 sunt în afara României, am nevoie de mai putin de 8 ore, iar pentru restul de 350 km din tara, am nevoie de cel putin 4-5 ore! Un cosmar, mai ales daca nimerim seara!

  2. hahahahahahaah :))))) s-a rezolvat o jumatate de ora de mers cu masina?! Super! In ritmul acesta, cand autostrada Arad-Sibiu va fi gata, tronsoanele date acum in functiune vor necesita reparatii majore!
    De cate ori vin sa-mi vizitez parintii în Sibiu – eu locuiesc în Augsburg, am de parcurs 1300 km, din care 950 sunt în afara României, am nevoie de mai putin de 8 ore, iar pentru restul de 350 km din tara, am nevoie de cel putin 4-5 ore! Un cosmar, mai ales daca nimerim seara!

Leave a Reply

