Deco-perete.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de fototapet

Bine v-am regasit! Acest articol m-am apucat sa-l scriu dupa ce am descoperit si citit acest blog: dyibianka.blogspot.com. Vazand picturile respective si citind mica poveste m-am gandit automat la cele doua categorii de locuinte. La casa cu curte si apartament intr-un bloc. Cu siguranta intre locuitul la bloc si cel de la casa exista diferente. Asadar, sa le luam pe rand:

1. Daca locuinta ta este o casa cu curte, cu siguranta vei avea idei si vei face mici reparati tot timpul: mai pe la un gard, pe la o magazie, pe la acoperis, chestii din acestea.

2. Daca locuiesti la bloc , ei aici lucrurile se complica, deoarece zgomotul pe care-l il vei pricinui, nu te va lasa sa-ti pui in practica toate ideile. Si, cu siguranata, ma refer la amenajarea locuintei.

Hai sa va zic o chestie, ca si paranteza. O amica s-a mutat acum cativa ani la casa cu curte, inca mai regreta viata de la bloc. Ea considera ca la o casa cu curte este mai mult de lucru si ca ea ar prefera oricand sa schimbe casa cu un apartament. La ea e vorba de amintiri, de cartier, si de tot. Ea e nascuta la bloc, intr-un apartament cu 4 pereti, si isi doresti sa revina.

Dar sa revin la subiectul de azi! Asadar, cand ai o casa cu curte iti poti razui pereti dormitorului fara sa-ti deranjezi vecinii…cum e la bloc. Poti sa aplici pe ei ce vrei tu, incluzand aici si unul din modelele de  fototapet de la:  Deco-perete.ro , ca e in trend…Si cum faci asta? Pai, in primul rand cred ca trebuie curatat foarte bine peretele pe care urmeaza sa aplici fototapetul…dupa care se aplica ….ei,  si acum vine diferenta dintre a locui la casa si/sau la bloc. La casa zgomotul pe care il vei provoca (razuind pereti si indrepatandu-i)  nu va fi o problema , dar ce te faci daca stai la bloc.

Sa reveni la cele doua tipuri de locuinte! Asadar:

1. Stau la bloc si am ceva de renovat, eventual sa aplic un fototapet. Cand ar trebui sa fac asta?
– Daca ma apuc la 8 dimineata deranjez, poate un vecin doarme pana la 12. Ca a lucrat schimbul 3
– Daca incep la 12 poate se culca de pranz (e batran sa zicem).

-Daca ma apuc dupa-amiaza, s-ar putea sa nu prea am spor si chef:(

Cam astea sunt si argumentele (ar mai fi si altele) pe care eu le-am avut in discutia cu amica mea, cea de care va spuneam ca vrea sa revina la bloc.

Asadar, in opinia mea locuinta la casa prezinta mai multe avantaje decat un apartament, chiar daca e mai mult de munca la o casa cu curte. Asta ca sa o citez pe amica mea care-i “speriata de casa cu curte”.

Nu stiu cati dintre voi stati la bloc sau aveti o locuinta cu casa si curte, dar daca gresesc , rog sa ma corectati si cu ceva argumente!

Din blogosfera romaneasca va doresc sa aveti in continuare sarbatori placute si mult noroc in Noul An!

 

Leave a Reply

