Cosmetice bio

Asa cum am mai scris intr-o postare anterioara, in care am zis cate ceva legat de cosmetice, astazi zic niste chestii legat de produse pentru ingrijirea tenului!Si, atentie va rog ca-s cumparate de mine aceste: cosmetice bio si e pe bune! De vreo luna descoperisem un gel spumant de la Bioaleea, foarte bun, dar din pacate nu mai era disponibil in momentul in care m-am hoatart sa-l cumpar. Cum eram dezamagit, cand eram aproape sa ies de pe site, mi-a atras atentia un gel de dus. Nu cunosteam marca si cum sunt sceptic de obicei, am zis ca poate nu ar trebui sa il aleg doar pentru ca are un ambalaj frumos. Totusi am cauta detalii despre el si am aflat ca este un “Gel de dus & sampon bio trandafir de Damasc”! Am primit si un pliant cu produsele din acea gama si am ramas placut suprinsa cand am citit despre ingrediente si actiunea lor.
Am cumparat gelul de dus.  Si am asteptat nerabdator curierul, dupa aceea l-am folosit. Nu pot sa va spun ce parfum placut are gelul de dus. Miroase foarte puternic a trandafiri, iar parfumul se simte ca este provenit din ingrediente, si nu este adaugat artificial. Pretul e unul foarte accesibil, 23,90 ron, adica 24! Ce naiba!!

Dupa prima experienta sau ma rog primul produs, a urmat si al doilea…

Produsul pe care l-am cumparat este un Sampon pentru par gras. producator francez: Laboratoire Gravier 

Din tub iese o spuma foarte fina, ca sa zic asa…care curata foarte eficient impuritatile, improspateaza parul si il calmeaza, si nu mai am matreata asa cum pateam cu cealalte produse.

Produsele din gama – sunt special concepute pentru parul gras. Spuneam in articolul anterior ca nu mai folosesc decat produsel bio! Si, daca ma gandesc bine pretul pe care l-am datpentru acest  Sampon pentru par gras, 37 ron cu toate taxele aferente incluse, nu-i unul neaccesibil.

Secretul acestor produse consta chiar in ingredientele care le-au consacrat : “ Ingredient provenit din agricultura biologică! Substanţă natural conţinută în uleiurile esenţiale”

Gramajul produselor este unul destul de geners generos: atat samponul, cat si gelul de dus. Gelul spumant il am de o luna si nu am consumat nici un sfert, in conditiile in care l-am aplicat seara, iar samponul este consumat la fel, dar l-am folosit de 2 ori pe saptamana si am folosit o cantitate generoasa.

Uitandu-ma pe site-ul celor de la: www.bioaleea.ro  si  comparand cu altele, preturile sunt accesibile: sunt produse incepand de la 25 lei fiecare, dar depinde de gusturile fiecaruia . Eu sunt foarte multumit de aceste produse si cred ca incet, incet voi incerca si produsele din celelalte game ale de pe site.

Acum, nu stiu cati dintre voi preferati produsele cosmetice clasice sau pe cele bio, care prind teren si la noi, dar…V-ar tenta sa le incercati si voi? E o intrebare pe care vi-o pun la final de articol!

V-ar tenta sa le incercati si voi?

Din blogosfera romaneasca va doresc sa aveti o zi linistita si cu mult mai profitabila decat cea dde ieri!

2 thoughts on “Cosmetice bio

Leave a Reply

