Intamplare reala!

Este enervant, e naspa momentul acela in care se sparge o teava de prin baie sau bucatarie, La fel e si cu instalatia electrica care te lasa atunci cand ti-e lumea mai draga… Intr-o locuinta sunt atatea lucruri pe care le intampini ca de exemplu: pata de pe perete nu vrea sa se duca si atunci trebuie sa apelezi la un zugrav sau usa de la intrarea in locuintta se blocheaza, nu? Dupa geururile astea si trebuie sa apelezi la un tamplar, bun mesesrias.
Mai enervant este atunci cand n-ai pe nimeni langa tine in acele momente ca sa te poata ajuta cu aceste lucruri.
Acum, sa va zic ce-am patit eu. Inainte de viscol a plouat…la mine in oras. In timpul ploii a tunat si a fulgerat…iar eu am constat cand am ajuns acasa, ca in singura camera in care prizele nu aveau impamantare totul era ars. unitatea centrala a unui calculator pe care il folosesc mai rar si router-ul de la Romtelecom si un tv…
Mi-am pus mainile in cap pe moment!!! OK! O sa-mi spuneti si pe buna dreptate de ce nu mi-am facut pana acum? Pai, din doau motive!

1. camera urmeaza sa o refac in totalitate in aceasta fara si era planificata logic si schimbarea instalatiei electrice.

2. pentru ca am inceput lucrarile de modernizare in urma cu un an si nu le-am terminat, inca…

Acum, solutia vine de la 07Handyman, da, firma pe care am gasit-o in online, al carui numar de telefon, e usor de tinut minte, perfect pentru situatii urgente.

Practic un electrician, autorizat al acestei firme poate rezolva o situatie de genul acesta pentru instalaţia electrica din camera locuintei mele, de care v-am spus.
Inteleg ca pot realiza si lucrari complexe pentru cladiri, blocuri sau spatii industriale.

Din ce am vazut eu pe site:
Daca ai prize care nu iti functioneaza sau care iti produc un scurt circuit, aceststia iti pot spune daca de vina este un aparat electrocasnic sau instalatia electrica a locuintei. Daca sigurantele iti sar prea des? Ei iti vor putea spune daca e de vina un consum prea mare sau ai de aface cu o subdimensionare a tabloului electric.
Vrei să înlocuieşti o priză, un întrerupător sau tabloul electric ori ai de instalat câteva zeci de aplice în toată casa? Consideră problemă rezolvată. Şi nu oricum, ci cu responsabilitatea unei lucrări bine efectuate.

Handyman te ajuta sa:

-sa descoperi cauzele unei avarii la reţeaua electrica a locuintei tale
-sa repari acolo unde este nevoie
-sa cumperi tot ceea ce ai nevoie pentru a finaliza lucrarea
Handyman asigura echipamentele sau instrumente speciale, dar si piese de schimb. Tu nu trebuie decat sa stii decat un singur lucru: numarul de telefon al celor de la07 HANDYMAN. Acesta il gasesti pe site
Sfatul meu e sa-l adaugati in agenda pentru ca nu se stis cand vei avea nevoie!

Eu, unul sunt patit si, sper sa nu se mai intample a doua oara!

Din blogosfera romaneasca va doresc sa aveti o zi linistita!

Leave a Reply

