Petrecerea surpriza cu Tentevent

Acum sa va intreb si pe voi? Ati participat vreodata la o petrecere surpriza? Sau poate chiar ati participat la organizarea uneia pentru cineva. Stiti voi, ca-n filme americane, cand sarbatoritul nu stie si nici nu banuieste si este dus intr-un loc unde gaseste o multime de prieteni, de cunostiinte care-i zic si-i canta in cor: La multi ani. Cel mai misto cica e cand totul se intampla la tine acasa, ca-ti vine sa-i dai pe toti afara din casa ta, nu altceva, ca doar daca vor sa-ti faca o surpriza de ce nu apeleaza la o firma specializata in organizarea de evenimente!

Eu pana in urma cu un an, nu participasem la asa ceva, iar sa-mi faca cineva mie, asa ceva, nici ca mi s-a intamplat. Asta deoarec de ziua mea, in ultimii ani, mi-am facut propriile aranjamente. Desi in unii ani mi-am sarbatorit ziua dupa (sa fie in weekend), asa ca teoretic cineva se putea gandi la asa ceva. N-a fost sa fie, poate asta de anul acesta:)
Ok!… sa continuam povestea, cu inceputul: Bogdan si Alina s-au gandit  ca prietena Mihaela merita o mega-surpriza de ziua ei. Primul lucru a fost ca s-a creat o strategie intitulata, sugestiv: Ziua Mihaelei si un comandament de lucru. Acolo urma sa ne organizam.

Eu, n-am avut timp si nici starea necesara sa fiu prea activ la discutii. Eu am zis doar ca-s de acord, dar sa decida altii. Asa ca au decis si cadoul: o pisica. Stiu ca pisica era si pe profilul de facebook al Mihaelei sau, ma rog ceva asemanator. Un cadou frumos si blanos.

Bogdan a fost cel care s-a ocupat de locul unde avea sa aiba loc petrecerea si, de cort, pentru ca era in aer liber si, asta se intampla vara trecuta. Asadar, el a fost cel care a negociat cu cei de la: tentevent.ro
Planul a fost ca Alina sa mearga sa o ia pe Mihaela, iar noi sa stam si s-o asteptam in cort…Ceea ce de altfel s-a si intamplat!! Iar, Mihaela a fost cu adevarat emotionata si surprinsa de nebunia frumoasa a lui Bogdan si al Alinei…ca ei au fost sufletul organizarii…

Ce a urmat cred ca va inchipuiti si voi. Sa va mai zic de cadou …o cheama Aysha…si, are acum un an si jumatate…cred.

In final, vreau sa va zic ca ma bucur ca am participat la asa ceva, chiar daca contributia mea a fost mai mult morala, de sustinere a ideilor venite de la Bogadan si Alina.

 

 

4 thoughts on “Petrecerea surpriza cu Tentevent

Leave a Reply

