Case ecologice si la noi!

Sunt mult clipe in viata cand imi imaginez cum o sa arate casa mea. Sau mai bine zis casa familiei. O slefuiesc in mintea mea cu fiecare vis si ii asez cate o caramida la temelie. Un living mare cu o bucatarie la fel, mansarda cu una-doua camere mari, spatioase… Sa nu mai zic de dormitor…

Si zi de zi, imi organizez casa incepind cu fundatie si terminand cu acoperisul, in cel mai mic detaliu. Sunt sigur ca pana am s- o construiesc voi mai schimb cate ceva, pe ici pe colo, prin punctele esentiale…Mai ales ca acum sunt la moda casele ecologice! Dar nu sunt sigur. Ma abtin sa ma pronunt? Mai adun iformatie, mai vad ici-colo cum se construiesc!
Sa va zic si despre mobila, despre parchet, despre faianta sau despre gresie? Nu, sa nu va plictisesc cu proiectul meu!

Sa facem o mica recapitulare: numărul camerelor e clar in mintea si proiectul meu, mobila e si ea stabilita, la fel si modelul-culoarea parchetului, a faiantei si a gresiei. Cred ca nu am uitat nimic, nu? Ba, am uitat. Am uitat ce era mai important din ce sa fie construita casa…si, iata cum vazand aceste modele de: case ecologice , trebuie sa refac proiectul, sa o iau de la capat…

Aaa …sa nu uit sa va mai povestesc ceva: “Odata, intr-o noapte am avut un cosmar.  Cica se facea ca o mare furtuna a trecut pe deasupra casei mele si mi-a luat acoperisul. Intr-adevar , in urma furtunii am ramas  cu o priveliste frumoasa, dar era in milocul lunii decembrie… si-mi era cam frig..,desigur!”

Acum uitandu-ma pe site-ul care vi l-am atasat, cred ca modele astea de case ecologice au acoperisuri rezistente? Ma intreb si eu! Ce-i mai bun!! Sa fie exact de ce am nevoie! sa nu cumva cosmarul sa se transforme in realitate!

Din blogosfera, salutari calduroase!

2 thoughts on “Case ecologice si la noi!

Leave a Reply

