Dati-i o sansa la viata lui Rares

Eu am cazut de foarte multe pe terenurile de fotbal pe care alergam, copil fiind, in cap , in cot , in umar , de genunchi ce sa mai zic, de cateva sute de ori.

Odata am ajuns si la operatie. Asimiland “operatie” cu faptul ca s-au folosit acul si ata in timpul ostilitatilor.

N-a fost nimic foarte grav, dar si-asa imi aduc aminte cu groaza de momentele respective, si nu ma refer acum numai la operatia in sine, ci la momentele acelea ale  asteptari ei si la momentele acelea dureroase de dupa.

Ei bine, Rares, caci despre el e vorba acum, a trecut deja prin doua operatii. Grele. Dificile. Ce zic eu… Groaznice.

Am constatat ca : Rares e mult mai puternic decat mine.

Rares are 4 ani, si a fost diagnosticat cu limfom nonHodgkin, pe intelesul nostru, e o forma de cancer al sangelui.

Lupta este una apriga si un rezultat nefericit nu poate avea decat o varianta finala nefericita, pe care nimeni nu si-o doreste!

Rares este puternic. Rares este un supererou. Dar Rares are nevoie de ajutorul meu si al tau!

Eu am ales sa-l ajut transmitand mesajul lui mai departe. Puteti face si voi asta… pe Rares il gasiti si pe pagina de facebook

Eu o sa donez din contul meu paypal, ca-i mult mai simplu si usor. Poti face si tu asta, poti ajuta chiar si cu un leu.

Tot ce ati putea sa aflati despre Rares gasiti aici: pentru-rares.ro

Iar, aici puteti dona:

Conturi pentru donații:
PAYPAL: rtdumitrascu@gmail.com

Banca ING, cont: RO54INGB0000999900856546 LEI / SWIFT INGBROBU
Titular de cont: RAZVAN DUMITRASCU

Adresa titular de cont: Bucuresti, Sector 3, Str. Ramnicu Sarat nr. 15

Daca vreti sa luati legatura cu familia:

– telefon :0740.018.731 si 0745.086.138
– e-mail: rtdumitrascu@gmail.com

Inchei cu speranta ca Rares se va face bine si noi i-am putut oferi o noua sansa la o viata mai buna si frumoasa!

2 thoughts on “Dati-i o sansa la viata lui Rares

Leave a Reply

