Primavara- zugravi si zugraveli!

Daca a venit primavara musai trebuie sa discutam despre zugravi si zugraveli. Si-o sa va zic, in primul rand, sa nu va bagati unde nu va fierbe oala. De ce? Pentru ca stim cu toti, romanii sunt priceputi la toate! Cred ca in privinta zugravilor, este cel mai raspandit caz de care, eu unul, am auzit pana acum. Cunosc cel putin 2 sau 3 “zugravi” care isi faceau de fiecare data aparitia, cand venea primavara si trebuia sa fac cate ceva pe la locuinta sau de fiecare data cand vreun vecin aveaa ceva de construit, de zugravit.
Ca romanii au talentul de a se pricepe la toate si niciodata nu cheama pe cineva sa faca o treaba buna de la inceput, decat dupa ce reusesc sa strice, eu am vazut! Sau a mesteri si a chema unui “nenea” priceput la toate, este o solutie, pe care multi o adopta si-o regreta la final. De multe ori se nimereste ca acel ” nenea ” sa nu rezolve situatia, ci chiar sa o agraveze. Asadar, una e sa chemi o persoana priceputa in acest domeniu si alta e sa chemi pe cineva, care repara dupa ureche, cum a auzit sau vazut si el!
Eu am de zugravit un dormitor in aceasta primavara si, ca sa scurtez articolul, am sa chem niste meseriasi. Un profesionist, ca n-o sa zugravesc de doua ori in aceasta primavara sau mai bine zis, nu o sa dau cu lavabil de doua ori.
Candva ma gandeam ca as iesi mai ieftin chemand o cunostinta, un “nenea” de care v0am vorbit la inceput, insa dupa ce ca am vazut ce-a patit un vecin asta vara, l-a costat o camera cat un apartament si treaba nu era terminata, am renuntat. De ce, a cheltuit atat de mult? Scenariul clasic in care se pronunta cuvantul lavabil. Omul ii placea mai mult pileala de cat de trafaletul si a luat cel mai ieftin si prost lavabil, asa ca a fost nevoit sa renunte la serviciile: “meseriasului” si sa refaca intreaga lucrare.
Asadar, si cu banii dati si cu lucrarea neterminata, plus ca… a fost nevoit sa faca si-un imprumut bancar, apoi sa apeleze la o firma din domeniu, deoarece se exfolia lavabilul dat de nenea!
Stiu, pare de necrezut, insa cine a mai avut de-aface cu meseriasii de genul asta isi dau seama ca ce am spus, e adevarul gol-golut.
Asa ca, zic… daca cineva dintre voi, vrea sa apeleze in aceasta primavara la un “nenea meseria” sa renunte! Sfatul meu e sa alegeti un profesionist sau o firma din domeniu si pentru asta va invit sa vizitati acest site: zugrav247.ro . Eu asa voi proceda in aceasta primavara! Pe langa faptul ca o sa am nevoie si de un tamplar, pentru ca doresc sa imi realizeze tavanul din scandura lacuita, voi apela la un profesionist care sa imi dea cu lavabil! Nu doresc sa patesc precum vecinul de care v-am zis!

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti o primavara linistita si mai profitabila:)

 

5 thoughts on “Primavara- zugravi si zugraveli!

  1. Culoarea peretilor din dormitor poate avea un impact deosebit asupra somnului. Un recent studiu britanic arata ca persoanele dorm mai bine si mai mult intr-o camera zugravita in albastru. Deci, asta ar fi sfatul meu!!

Leave a Reply

