Imi doresc o casa din lemn

Vai, ati vrea sa aveti o casa din lemn?

Daca m-ar intreba cineva pe mine, i-as raspunde imediat, ca da. Imi plac casele din lemn, tare mult am vazut destul de multe modele interesante care meritau toti banii.
Idei pentru o casa din lemn am si eu, dar mai sunt necesari si banii, terenul. Am dorinta de a-mi ridica o casa. Stiu ca pot avea intr-una din zile o casa din lemn foarte frumoasa, calduroasa si, pe deasupra rezistenta la cutremure.
Pentru ca atunci cand imi voi face casa ma voi gandi mult la chestia asta cu cutremurele, de pe la noi si, ma cam inspamanta idea ca ar putea sa se intample si s-ar prabusi casa peste mine. Din acest motiv prefer sa-mi fac o casa din acest material, flexibil, sa nu imi fac griji in caz de cutremur.
Case lemn

Din ce am citit pe internet, desigur despre casele de lemn, acestea sunt de buna calitate, sunt rezistente la cutremure sau inundatii. Sigur, voi va ganditi ca nu are cum sa reziste lemnul la asemenea intemperii, deoarece este material moale. E, uite ca nu-i chuar asa, pentru ca lemnul se trateza lemnul cu cea mai buna solutie si, sigur nu vei avea probleme. Intotdeauna trebuie aleasa calitatea, indiferent de domeniu, fie ca-i un calculator, o centrala pentru incalzirea apartamentului sau o casa trebuie sa ne gandim si informam de calitatea produsului pe care il alegem.

O casa din lemn poate sa reziste si, sute de an, asta daca constructorul foloseste lemn de calitate, tratat care sa nu se deterioreze.
Chiar am fost curios in legatura cu asta, m-am gandit daca rezista mult timp, doar va dati seama ca mi-ar conveni sa fie nevoit dupa vreo 30 de ani, sa-mi fac alta. Si din, informatie in informatie, am aflat ca lemnul trecut prin anumite procese de prelucare, pentru a-l fac rezistent, va putea rezistenta foarte mult.

Eu cand vad case din lemn ma duc cu gandul la cabanele de la munte, dar asta nu este obligatoriu ca si, voi sa va faceti o casa tip cabana, sun si modele de casa care arat ca una normala, asta ramane sa hotarati voi. Eu va invit sa va uitati pe aceste modele de: case din lemn . Sper sa va placa una !

Nu stiu de voi, dar daca as avea banii necesari, as incepe acum construirea unei case din lemn, mai alesc ca nu am nevoie de ceva mare, ma multumesc cu o casa mica, sa o pot intretine usor si, cu costuri scazute!

 

 

10 thoughts on “Imi doresc o casa din lemn

  1. Dar, cine nu isi doreste propria locuinta, dar cred ca in continuare preturile sunt mult prea mari, avand in vedere nivelul de salarizare din Romania!

  2. Hristos a înviat! Să fiți binecuvântați cu bogăție sufletească, cu iubire și cu speranță. Sărbătorile să vă aducă binemeritata pace și sănătate, dumneavoastră și celor dragi. Paște fericit.

  3. Exact asta am facut si inca foarte devreme, am pus semnul intrebarii peste tot si toate si nu imi pare rau. Este insa trista rezistenza celorlalti din jurul tau, nu iti suporta bine libertatea si alegerile, incearca sa te culpabilizeze etc. Pentru mine e si a fost o necesitate, pentru altii un moft sau pur egoism

  4. Howdy! I know this is kinda off topic however , I’d figured I’d
    ask. Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?
    My site discusses a lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit from
    each other. If you are interested feel free to shoot me an e-mail.

    I look forward to hearing from you! Wonderful blog by the way!

Leave a Reply

