Helmult Duckadam si sculele electrice

InsatermScule.ro este un site destul de bunicel unde am putut sa gasesc o gama diversificata de unelte pentru gradina si casa. De ce va spun asta? Deoarece in ultima vreme mi-am descoperit o noua pasiune, gradinaritul si , cum era firesc aveam nevoie pentru aceasta pasiune de diverse unelte pentru gradinarit , dar si pentru casa…Navigand prin minunatul si fantasticul atotstiutor motor google dupa diferite scule care sa-mi poata usura infiintarea unei mici gardini si amenajarea curtii, avnd nevoie de un polizor, am dat de site-ul de care v-am spus la inceput si, de Helmult Duckadam. Da, ati citit bine, el din ce mi-am dat seama este un fel de imagine pentru acest site…Cred ca multi dintre voi il stiti, asa ca nu-i nevoie sa va explic cine e si ce-a facut sau mai nou cu ce se ocupa pe la Steaua:)

Si, totusi cu Helmult Duckadam faza e urmatoarea: InsatermScule.ro
Intre 28 aprilie si15 iunie 2014, daca cumperi scule electrice si accesorii, care sunt la promotie, din gama BOSCH Professional, prin intermediul InsatermScule.ro ai sansa de a castiga multe premii si de a primi o invitatie in 13 iulie la petrecerea BOSCH ce va avea loc in 13 iulie, pe Arena nationala (fost Stadionul Lia Manoliu! . De asemenea intrnd pe site ve-ti gasi produsele si preturile de promotie pentru aceasta perioada, amintita mai sus.
Dar sa, revin la produsele comercializate pe acest site. Trebuie sa stiti ca sunt buna calitate, eu fiind pana in acest moment multumit de ceea ce am cumparat de la ei

Sculele electric achizitionate vor face din curtea si gradina mea un loc minunat. Cu siguranta voi face mult mai usor si repede lucrarile si va arata mult mai bine, acum odata cu folosirea produsele de la InsatermScule.ro. Am devenit un client fidel si de acum inainte numai de aici imi voi cumpara cam tot ce tot ce am nevoie pentru mica mea gospodarie. Daca mi-am luat un polizor unghiular, de care sunt foarte multumit urmatoarea achizitie va o surubelnita cu acumulator . Polizorul, l-am vazut la un pret destul de bun si, acum imi place deorece merge bine, nu s-a intrerup deloc si nici zgomotul nu-i foarte mare…. Nu am avut pana cand scriu aceste randuri, vreo problema cu ce am cumparat de pe site-ul de care v-am pomenit.

De aceea vi-l recomand si voua! Sunt sigur ca ve-ti gasi ceva de care aveti nevoie prin gospodaria voastra. Cnd sati la o casa cu curte tot timpul se gaseste cate ceva de facut…ba repari ceva pe la gard, ba prin gradina sau mai mestereti cate ceva prin magazie…De aceaa sculele electrice de pe acest site poti sa ne usureze munca si sa ne ajute sa vem cea mai frumoasa curte. Fie ca-i vorba de: polizoare, surubelnite cu acumulator, masina de gaurit cu percutie, etc…
Din blogosfera romaneasca va doresc spor la treaba…si, bafta la concurs!

PS. Daca o sa va fie de ajutor sculele respective rog sa-mi trimiteti macar o fotografie cu amenajarile realizate cu produsul respectiv:)

 

 

 

4 thoughts on “Helmult Duckadam si sculele electrice

Leave a Reply

