Tuning- inchidere centralizata

Vorbeam in urma cu cateva zile cu un prieten despre autoturisme. El si-a luat un autoturism si vrea sa faca ceva modificari sau cum se spune in limbaj, vrea tuning.

Asadar, stiind ca eu am trecut vreo patru ani printr-o scoala tehnica de transporturi s-a gandit ca eu sunt in masura sa-i dau niste sfaturi. Cum e mai bine? Sa apeleze la un service autorizat si sa faca acele modificari sau sa-si cumpere el accesoriile si sa apeleze la un mecanic, care sa i le monteze, acasa!

M-am mirat: cum el ma intreba pe mine care am renuntat de ceva vreme la masina? Adica am vandut-o si de-o perioada buna sunt pieton.

Si, ii zic: Bai, da eu, nu prea mai sunt la curent cu noua tehnologie, cu noile inventii.,,?

Raspunsul prietenului meu a fost unul foarte calm: Sigur, ai tu idee de vreun magazin de prin online! Vreau neaparat sa-mi montez si-o inchidere centralizata!

Dupa ce am terminat berea am mers acasa si curiozitatea m-a dus in fata monitorului unde am gasit acest site : kitxenonauto.ro, foarte “bogat” in accesorii pentru autovehicule!

Asadar, vrand-nevarand am intrat din nou in domeniul auto si mai precis, cel legat de accesorii!

Acum nu stiu cati dintre voi aveti masini si ati apelat vreodata la un service pentru tuning, dar eu l-am sunat pe amicului meu si i-am recomandat ca acele accesorii, inclusiv inchiderea centralizata, pe care si le doreste, a le cumpara, sa le monteze intr-un service autorizat. Bineinteles ca i-am trimis un email cu likul “descoperit” de mine.

Nu pot incheia fara sa va dau si voua, un sfat! Asadar, fiti atenti de unde cumparati si unde mergeti, la service!! Sunt multe magazine, sunt multe service care nu au sunt autorizate RAR si puteti avea surprize neplacute. Si, cum costurile sunt destul de piperate, zic ca-i bine sa va informati!

                               Inchidere centralizata

Din blogosfera romaneasca va doresc o zi plina de bucurii

PS. Pe cei pasionati de autoturisme ii invit pe acest: forum ,cu discutii pline de informatii.

Leave a Reply

