Isteria căpușelor

Medicii spun că aceasta isterie a căpușelor nu este justificată și ca ar trebui să avem mare grijă la cei care vor să profite de pe urma acestei false probleme. Potrivit Știrilor TVR, în Capitală, la Institutul „Matei Balș”, au ajuns în ultima perioadă doar zece persoane diagnosticate gresit cu boala Lyme de la diverse cabinete medicale particulare.
De fapt, sufereau de alte afecțiuni neurologice. Pacienții respectivi, tratați în mod greșit, au făcut infecții cu Clostridium Difficile, o bacterie extrem de periculoasă care nu mai răspunde la tratament din cauza abuzului de antibiotice, mai arată jurnalisti de la Știrile TVR.
Specialiștii arată că doar 1 din 5 căpușe poate transmite infecția, iar boala poate fi prevenită foarte simplu. Cei înțepați trebuie să meargă de indata la Urgențe, unde li se scoate căpușa, locul se va dezinfecteaz și vor primi o doză de antibiotic. Medicii mai arată că sunt extrem de rare cazurile în care se ajunge la complicații. În Europa, în ultimii 20 de ani au fost înregistrate 360.000 de cazuri de îmbolnăviri cu Lyme.

One thought on “Isteria căpușelor

  1. Si eu am fost muscata de o capuse, initial m-am speriat cand am descoperit capusa pe mine, m-am prezentat cu ea la urgente, cei de acolo au desprinso si mi-au dat un tratament cu antibiotic.

Leave a Reply

