Recomand: jocdecuvinte.eu

Asadar, cum va spuneam intr-o postare de saptamana trecuta incerc sa va prezint cate un site (blog) din mediul online romanesc. Bineinteles ca e vorba de unul care imi place, care mi-a atras atentia si, care ma indeamna sa revin dupa prima vizita!
Mi-am inceptut azi, cautarile uitandu-ma dupa ceva nou si, speranta mea mi-a fost satisfacuta de gasirea acestui blog:
Asaadar, am onoarea sa scriu de bine, dar sa aduc si anumite critici !

Ca sa nu o mai lungesc sa-i dam drumul analizei blogului: jocdecuvinte.eu

Acest blog nu are pagerank, asta inseamna ca este la inceput de drum…Tema aleasa pentru blog e Sample Pages, WordPress. Ei bine acum numarul de vizitatori nu il stiu dar articolele sunt destul de interesante. Ritmul postarilor fiind ca si medie un articol la doua zile…cea ce nu-i rau de loc.
Din ceea ce vad eu autorul foloseste multe tag-uri. Din punctul meu de vedere, am si eu o experienta de vreo cinci ani in blogosfera, imi par un pic cam exagerate. Stiti vorba aceea: Cel mult strica, cel putin nu ajunge…De aceea cred ca trebuie pe viitor mai multa atentie in selectarea cuvintelor folosite ca tag-uri.

Interesant tot la structura blogului este plasarea in partea stanga a blogroll-ului, categorii, comentarii recente , posturi recente si a arhivei.
Din ceea ce mai stiu am convingerea ca este un domeniu WordPress…unul destul de bun. Si, eu am achizitionat de la ei si, pana in acest moment nu am avut vreo problema.
In privinta retelelor sociale ele lipsesc. Asta e o bila neagra pentru acest blog in ochii mei dar si in ochii Google. Sfatul meu este sa fie adaugate , mai ales ca e foarte simplu din WordPress. Trebuie umblat un pic la setari…
Cum sa postezi un articol bun pe retelele de socializare daca nu sunt! Ar putea autorul sa adauge macar butonul “share” pentru facebook si twitter.

Cu toate ca in general blogul acesta indeplineste gusturile mele in materie de seo, mai e mult de lucru pana sa devina un blog cu multi vizitatori.

Din blogosfera romaneasca eu doresc spor la scris autorului blogului jocdecuvinte.eu, iar voua cititorilor mei o zi frumoasa plina de bucurii.

 

 

 

2 thoughts on “Recomand: jocdecuvinte.eu

Leave a Reply

