Recomand: seducebyconstantin.ro

De ce fac aceasta recomandare? Pentru ca este un site, de fapt un magazin online, de pe care eu am comandat! Pentru ca este un producator roman de incaltaminte. Iar, eu promovez producatorii locali. Simplu, nu! In alta ordine de idei aveam ceva banuti stransi in contul meu si m-am gandit, saptamana trecuta, ca trebuie sa cumpar ceva, de sezon, prietenei mele.

Mi-am inceput cautarile uitandu-ma dupa modalitatea de plata, fiind atent, de semenea si la termenul de livrare al produselor. Asa am ajuns pe site-ul: seducebyconstantin.ro

Un site bine ingrijit cu multe produse pentru doamne si dominsoare:)…Produsele sunt de firma, ale producatorului care detine un atelier de productie…Le gasiti asezate intr-un blogroll, pe pagina  principala,  pe categorii de produse: pantofi, sandale, balerini, ghete… Si, desigur …pentru doamne, dar si pentru domnisoare. Tot acolo gasiti o gama variata de produse romanesti. Produsele sunt originale si au certificate de calitate.

De la primul click pe care l-am dat, paginile se incarcau foarte repede. Timpul de incarcare fiind astfel aproape de zero!

Designul e unul foarte placut, normal fiind un magazin online al producatorului cu incaltaminte si alte accesorii! Culorile sunt cu gust alese. Se pot face si la comanda produsele respective…

De preturi nu va zic nici ca-s mari, nici ca-s mici. Eu, am un principiu. zic asa, la cumparaturi: “ce-i ieftin, e bun pentru reclama ieftina, daca tot cumperi, ia-ti ceva de calitate”

V-am atasat produsul pe care l-am achizitionat, ca sa vedeti ca-i de calitate, nu vorbe:)

Erau si ceva promotii disponibile, dar timpul meu fiind limitat am trecut peste. Voi, cititori mei, daca aveti timp puteti “vana” promotiile. Si, va spun din experienta mea de viata ca, incaltamintea romaneasca e de calitate. Exista o traditie si o experienta pe acest segment.

 

Sa va mai zic ca daca accesati pagina de contact gasiti datele de identificare ale firmei, adresa de mail si un numar de telefon. Asta-i un lucru bun, deoarece stii cine sunt, nu-s tepari! Exista si un formular de contact!

De retinut! Atunci, cand faci o comanda esti contactat de o persoana (eu, am fost contactat prin telefon) pentru a confirma comanda.

 

Din blogosfera romaneasca va doresc spor la cumparaturi si, la promotii…desigur!

PS. Pe internet se gasesc foarte multe magazine online si site-uri de prezentare, asa ca aveti de unde sa alegeti. Eu, v-am prezentant un producator roman de incaltaminte(v-am spus la inceputul postari , de ce?), dar decizia va apartine!

 

 

 

4 thoughts on “Recomand: seducebyconstantin.ro

Leave a Reply

