Din copilarie

La 14 ani am ramas orfan de tata. Fratele meu avea 16 ani. Dupa cateva luni, rudele si prietenii lui mama o sfatuiau sa se casatoreasca, deoarece nu poate face singur fata si cu jobul si, cu doi copii de crescut. Mama nu se grabea printre altele, deoarece durerea era inca vie. Bineinteles ca printre recomandari erau si barbati din oras. Atunci mama ne intreba : ce spuneti de…Interesant este faptul ca desi fratele meu era mai mare obiecta mai putin, lasa la aprecierea mamei. Odata ne-a spus de un domnu, care printre altele inlocuia invatatoarea, cand aceasta lipsea. Cand ne-a intrebat mama, fratele meu nu a spus nimic. Eu am obiectat : nu cred ca este potrivit pentru noi. De ce ? El acasa nu mananca cu furculita. De unde stii tu acest lucru ? Am vazut eu. Are in jurul unghiilor mamaliga ! Pana la urma am avut noroc. Mama nu s-a castorit cu niciun barbat .

Leave a Reply

