Deep Freeze iti ingheata durerea

Deep Freeze ingheata durerea, cand am auzit prima data aceasta sintagma spusa de un amic de al meu, am ramas un pic blocat. Cum adica, imi ingheata durerea?  Amicul meu suferise cu ceva vreme o accidentare la un meci jucat cu prietenii la sala si a folosit un plasture special pe care il avea in geanta cu schimburi.

Acum, afland cate ceva de la el si navigand la randul meu dupa informatii, si eu fac sport, sa va spun si voua ce a mai aflat.

Asadar, avem de a face cu TERAPIA RECE, prin scaderea temperaturii pieli si a tesuturilor subcutanate. Acest fapt amorteste pentru un anumit interval de timp terminatiile nervoase reducand astfel durerea provocata de accidentare. Mai are si rolul de a reduce inflamatiile si roseata din zona afectata.

Acest plasture este foarte uti celor care fac sport si inevitabil sufera anumite lovituri. Din punctul meu de vedere acest produs, care este sub forma de plasture si sub forma de gel.

Din ceea ce mi-a spus amicul meu el foloseste intotdeauna Deep Freeze Cold Gel… Asta dupa ce eu i-am spus ca mi-am luat plasture:) …si, le am intotdeauna cand merg cu bicla la antrenament sau cand ies la alergare.

Asadar, dragii mei cititori, atentie: Deep Freeze ingheata durerea, facand-o astfel suportabila, pentru un interval cuprins intre 24 si 48 de ore de la accidentarea pe care ati suferit-o, urmand ca mai apoi sa va prezentati la un medic.

Din blogosfera romaneasca va doresc sa aveti parte de timpul necesar pentru sport si, cat mai putine accidentari:)…daca se poate, fireste!

5 thoughts on “Deep Freeze iti ingheata durerea

Leave a Reply

