“Nu cred ca eu pot deveni un invingator pentru ca nu sunt un luptator.”

“Nu cred ca eu pot deveni un invingator pentru ca nu sunt un luptator.”

Candva, cineva mi-a zis cam asa si ma gandesc cat de mult se inseala un om care gandeste astfel despre sine. Cu totii suntem luptatori, ne luptam in fiecare zi cu incercarile vietii, sau cu ceilalti si, chiar cu noi insine uneori.

Toti cei care cititi acest blog, ati trecut prin multe dificultati sau poate chiar acum va confruntati cu diferite probleme: fie ca sunt de natura financiara, fie in iubire sau in familie, fie la locul de munca, poate aveti diferite probleme de sanatate sau alte situatii neplacute.

De fiecare data cand viata ne pune cate un obstacol in cale, gasim cumva resurse sa le depasim. Mintea noastra se activeaza, ni se activeaza instinctul de supravietuire si cel de conservare si de fiecare data reusim sa trecem, intr-un fel sau altul, peste dificultatile pe care le intalnim. Nu-i asa ca am dreptate?

Stai putin cu tine si gandeste-te ca ti-a fost greu de atatea ori si cumva ai reusit sa faci ca soarele sa rasara din nou in viata ta. Ai gasit in tine resursele sau solutiile si le-ai pus in aplicare. Adu-ti aminte acum de toate incercarile prin care ai trecut si pe care le-ai depasit.

Oare nu te face asta un luptator?

Acum tot ce ai de facut este sa-ti constientizezi puterea, sa-ti schimbi felul in care te raportezi la tine si in loc sa tot reactionezi atunci cand viata iti pune piedici, sa fii tu cel care actioneaza si pune lucrurile in miscare.

Pasiv – reactiv versus activ – proactiv, aceasta este decizia pe care tu trebuie sa o iei in acest moment.

Eu, am decis demult cum sa fiu si, cred ca banuiti!

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti o seara de vineri activa, dar linistitoare!

 

 

One thought on ““Nu cred ca eu pot deveni un invingator pentru ca nu sunt un luptator.”

  1. Daca as sta sa ma gandesc la toate incercarile prin care am trecut m-ar lua durerea de cap🙂. Ai dreptate, trebuie sa mergem inainte, viata ne ofera intotdeauna solutii pentru a iesi din impas. Week-end frumos sa ai!

Leave a Reply

