Adrian Paunescu

Pe 20 iulie, adica ieri, Adrian Paunescu ar fi implinit 71 de ani. Din pacate plecat in urma cu aproximativ patru ani(se vor face in aceasta toamna) eu ii simt lipsa. Simt lipsa vocii sale care reusea sa ajumga la estenta sentimentelor si gandurilor mele.

Am citit foarte multe poezii despre tara, despre parinti ! Am citit poezii de dragoste, am mers de doua ori la CENACLUL FLACARA, copil fiind, la mine in oras. De cate ori il priveam recitind o poezie aveam impresia ca are ochii in lacrimi, poate si, eu!

Imi este dor de el, ca de tatal meu, plecat si el mult prea devreme…In fiecare zi suntem mai saraci fara oameni ca el, ca tatal meu!

 

Odihneste-te in pace, maestre! Si, cata nevoie era… azi de tine!

 

PS. Traim vremuri foarte tulburi in Romania noastra, frumoasa si draga, ce a reusit sa faca acest derbedeu si aventurier cu origini incerte din acest popor intrece orice limita. Asta, ne va lasa mostenire un fabulos volum de proza intitulat .. BERCEA-MONDIAL- FAMILIA BASESCU.. incat nepoti mei, ai nostri vor avea timp sa-l citeasca in liniste..

Dumnezeu sa  binecuvanteze, ROMANIA.

 

 

5 thoughts on “Adrian Paunescu

  1. Adrian Păunescu este poetul ce a umezit ochii multor români cu versurile sale scrise din adâncul sufletului, iar pe zi ce trece România parcă rămâne tot mai văduvită de oameni ca el.
    Adrian Păunescu a fost singurul poet care concomitent cu ură față de regimul Ceaușist, confirmată de el însăși, a știut să păcălească și chiar să îmblânzească fiara numită ,,Comunism, Securitate, Cenzură” idem unui dresor de animale sălbatice, numai că el a făcut-o cu ale sale versuri și un talent înnăscut.
    Odihnește-te în pace maestre ADRIAN PĂUNESCU !

  2. Sa-i fie tarana usoara ! Dumnezeu sa-l odihneasca ! Romania este mai saraca si mai lipsita de aparare fara Adrian Paunescu … E greu tare fara el ! A fost ceea ce se numeste un OM SUPERIOR .

Leave a Reply

