Incaltaminte de la toyhut.ro

Orice om, fie ca-i doamna, domnisoara …fie ca-i baiat sau barbat, cand vine vara cu canicula cea insuportabila, se gandeste numaidecat cu ce sa se incalte..La fel si, cu copii…fie ca-i fata , fie ca-i baiat..Personal, de ceva vreme m-am acomodat cu mediul online, adica cu magazinele din online romanesc. Si, ca o paranteza azi mi-au sosit( prin Cargus) niste espadrile Lacoste, superbe, achizitioanate dintr-un magazin online. Deci, poate sa vina canicula, sunt prgatit…adica incaltat adecvat…Am inchis paranteza si, revin… Asadar, m-am indreptat catre magazinele de imbracaminte si incaltaminte din online…
Eu, cand vine vorba de incaltaminte nu fac rabat de la calitate preferand intotdeauna pielea, cu exceptia incaltamintei de vara (espadrile). Asta deoarece un pantof sau gheata din piele nu poate fi comparata in nici un fel cu imitatiile pe care le-am vazut prin magazinele clasice. Piciorul se simte mult mai bine intr-un produs din piele.
Si, fiindca imi place sa navighez prin online dupa diferite produs, azi am descoperit un site nou: toyhut.ro, din care se pot face cumparaturi cu un simplu click.
Eu, cautam: incaltaminte de fete, pentru un cadou pe care trebuie sa-l fac nepotelei mele mele, de ziua ei…la sfarsitul acestei luni. Stiind ca prefera sandale vara, care se potrivesc la multe din tinutele de vara ale ei, am zabovit ceva vreme pe site si, am gasit ceva care mie personal mi-au placut. Pantofi fete Davan Print , cei pe care i-am atasat si in fotografia acestui articol.

 

Comanda a fost destul de simpla si, plata de pe card la fel.

Acum, sa va spun ca in fiecare zi de luni exista promotii. Promotia MegaLuni, este una speciala pentru copii. Asa va puteti achizitiona diferite produse facand economii. Eu nu am stiut, dar voi stiti acum de la mine.

Pe langa incaltaminte si imbracaminte pe acest site sunt si alte produse: jucarii, mobilier pentru copii, articole de pat, plimbare, etc. Dar, cel mai bine intrati pe site-ul toyhut.ro si, navigati prin categoriile de produse.

Mai am un lucru pe care dores sa vi-l spun. In curand se va putea face plata si din contul paypal. Am vazut pe site acest lucru…

Ca si concluzie: cadoul pentru ziua neptelei mele esteacum  rezolvat cu ajutorul magazinului online.Anul  aceasta nu am mai fost nevoit sa alerg prin magazinele clasice din oras. Am economisit timp si bani.

Din blogosfera romaneasca va doresc o zi placuta si racoroasa.

 

 

Ps. Voi, vara ce incaltaminte preferati, cumparati?

 

 

 

8 thoughts on “Incaltaminte de la toyhut.ro

Leave a Reply

