Celalalt capat (2)

Cum ar fi fost oare, daca fiecare om si-ar fi scris un jurnal, pe care sa-l fi dat mai departe din tata in fiu?! Ar fi fost ceva miraculos, spun eu!
Cand intorci fanul trebuie sa-l rascolesti bine, ca altfel nu se va usca uniform si cu timpul va produce mucegai, iar acesta nu este tocmai sanatos! Un om care isi iubeste animalele, cauta ca hrana acestora sa fie de cea mai buna calitate. Un astfel de om, niciodata nu va face greseala de a se aseza la masa inainte de a-si hrani animalele. Casa acestui om este deschisa zi si noapte, cine il cunoaste, niciodata nu va suferi de foame! Primii zece ani din viata i-am trait in casa unor astfel de oameni:-Tatal si Mama -Mamei mele, pacea fie peste sufletele lor. Amin!

Invata pe copil calea pe care s-o urmeze,si cand va imbatrani,nu se va abate dela ea”(Pilde 22-6)

Bunici! Parinti! Copii! Nepoti! -O generatie de oameni! Daca fiecare copil de-al meu ar face tot atatia copii ca si mine, adica 2, as avea 4 nepoti, daca fiecare nepot ar face tot atatia copii ca copiii mei, m-as alege cu 16 stranepoti. Daca s-ar continua numai in acest ritm(se poate si mai multi), dupa 4Generati(400 de ani), am ajunge la un numar mai mult decat ciudat;1 073 741 824!! Iti dai seama cati am fi pana la a 10-a generatie??!!!
Inca o dovada care imi povesteste despre viclesugul celor care au inventa dumnezei …cre[s]tini ,musulmani, budhisti, hinduisti- ,s.a.m.d.

Daca eu voi scrie in jurnal ca ma numesc ”T” fiul lui ”B” fiul lui ”A”,chiar daca vor trece 10 000 de ani, voi ramane tot la fel! Asa ca..voi continua intr-o buna zi, daca o voi mai primii!

2 thoughts on “Celalalt capat (2)

  1. Am incercat sa tin un astfel de jurnal cand eram gravida, am scris ceva, dar l-am inceput pe cand aveam 6 luni deci cam tarzior. O idee interesanta!O zi buna iti doresc!

Leave a Reply

