Ce faci cand vrei sa daruiesti flori?

Ce faci cand vrei sa daruieste un buchet de trandafiri ?

Deci, in opinia mea exista doay variante: mergi in piata si cumperi buchetul de flori sau ce-a de a doua varianta si, ce-a mai comoda de altfel. intri pe net si cauti buchete de flori.

Magazinele online sunt un domeniu care au patruns de ceva vreme si in spatiu virtual romanesc. Asta in cazul in care nu stiati, v-am semnalat! Noi, romanii ne-am obisnuit sa cumparam din spatiul virtual telefoane, laptopuri. etc. De asemenea sunt pasionati de pariuri care acceseza netul si, chiar joaca la marile case de pariuri. Acum, noul trend, ca sa ma exprim in termenii de marketing, florariile online fac vanzari bunicele…
Multi va veti intreba care sunt avantajele unei florarii online…

buchet-de-19-trandafiri-galbeni-si-portocaliiPai cred ca in mod logic si, voi ca si mine ganditi ca in nebunia asta de zi cu zi, cand timpul zboara atat de repede, principalul atu este al economisirii de timp…Inri pe net cauti pe motorul Google o florarie online, alegi buchetul si, dai comanda…intr-un magazin online ai o paleta diversificata de buchete ….Ce am vazut eu prin florariile online, n-am prea vzut la floraresele din piata si nici in florariile clasice…poate lipsa spatiului…poate faptul ca tot mai multi apeleaza la cele online?

Aranjamentele florarale pe care le-am vazut pe site-ul floricudrag.ro si a carui exemplu l-am atasat acestei postari, sunt de exceptie…Nu sunt eu asa de priceput, dar iubesc florile si, ori de cate ori merg la un eveniment gen nunta, sunt atent la aranjamentele florarale de pe masa, dar si din salonul respectiv. Deci, a, ochi…am ceva experienta vizuala…

Ca sa nu va mai tin pe jar si, sa va raspund la intrebarea din titlul articolului: Ce faci cand vrei sa daruieste un buchet de trandafiri ?…eu aleg buchete de flori deosebite, din magazinul online, ma rog site-ul: floricudrag.ro.

Dar, sa revin la avantaje!!! Sa presupunem ca esti un pic mai timid…nu te duci sa cumpari flori de la floraresele din piata, pentru ca mai apoi sa-l daruiesti unei persoane dragi, pe care abia ai cunoscut-o. Si, totusi vrei sa faci acest gest…Pai, acum e simplu…Il alegi de pe site, faci comanda, platesti, dai adresa si ziua unde vrei sa fie livrat si curierul se ocupa de asta.

Asta, da avantaj zic…Surpriza pe care o faci persoanei respective va f una cu siguranta placuta, nu ma indoiesc de asta…

Mai, doriti sa va insir si alte avantaje ale existentei florariilor din online? Cred ca cele de pana acum sunt suficiente!!!

Acum, nu cred ca celebrele florarese din piata vor disparea odata cu cresterea vanzarilor din florariile online, pentru ca sunt multi nostalgici…sunt multe persoane care vor sa vada florile, sa le miroasa, sa le aleaga fir cu fir…
Asadar, vom vedea in continuare tarabe prin piata cu flori si, unde mai pui ca achizitionand flori din mediul online, contribuim si noi la combaterea evaziuni fiscale din acest domeniu. Ca eu nu am vazut florareasa sa iti dea un bon fiscal! Voi?

One thought on “Ce faci cand vrei sa daruiesti flori?

Leave a Reply

