Extremismul sub orice forma este distructiv

Extremismul, manifestat sub orice forma, este distructiv. Segregarea, separatismul, ura, lacomia, invidia, zgarcenia ….conduc catre autodistrugere. O atitudine pozitiva si prietenoasa ar putea, in timp, chiar daca e sa mai treaca inca 2500 de ani, sa ne aduca pe toti sub protectia, indrumarea si dragostea unui singur Dumnezeu. Cu totii avem datoria de a servi viata, fiind forma superioara de existenta a tot ceea ce cunoastem, si mai mult, chiar sub forme necunoscute noua inca. Stimate domn Traian Ioan, ne-am bucura daca ati veni cu o propunere, o tactica/strategie concreta, spre solutionarea conflictelor milenare la care va referiti si alte conflicte ce caracterizeaza specia umana. Viata ne-a invatat, si istoria ne arata ca am avut “N” ocazii de a invata, asa ca probabil, noi, specia umana, am ajuns la maturitatea de a gestiona situatii neplacute astfel sa putem construi o viata mai buna pentru toti pe aceasta planeta, atat de mica si primitoare inca. Orice comentariu poate duce catre o solutie constructiva, dar numai in masura in care dorim acest lucru. A face rau este usor, nu-i asa? Putem face un bine?

2 thoughts on “Extremismul sub orice forma este distructiv

  1. Asa este ura,invidia sunt sentimente care ne fac atat de rau…am trecut si eu prin sentimente de ura..insa am ajuns la concluzia ca imi fac rau singura. Toate cele bune!

Leave a Reply

