Solidaritatea mea si alor mei

Chiar daca sunt suparat pentru o anumita atitudine, chiar daca am multe opinii diferite (dar si foarte multe asemanatoare), asta-i stalpul democratiei, nu pot sa nu transmit si eu solidaritatea mea si alor mei cu jurnalistii trustului Intact.

Dincolo de rafuielile politice ale Cucului de la Cotroceni, realizate prin falangele sale de prin tribunale (ca nu ii pot spune Justitie), dincolo de condamnarile aberante din dosar, este revoltator atacul la adresa Antenelor. Cum este inadmisibil orice atac impotriva presei. Mai ales cand vine dinspre o institutie judiciara.
Presa apara un stat de drept nu cum gresit se acrediteaza ideea cu Justitia apara statul de drept…
Nu stiu cum pot sa-mi arat solidaritatea. Deocamdata am facut-o prin postari pe forumuri. Probabil ca in functie de evenimente ma voi implica si mai mult. Pentru ca este vorba de principii inainte de persoane.
Am facut si un legamant cu mine: daca apuc acea vreme, ma voi asigura ca nu voi lipsi din sala de sedinte in care se va pronunta prima pedeapsa cu inchisoarea impotriva Cucului de la Cotroceni. Stiu, nu e bine sa doresti raul cuiva, nu e bine sa tii ura, fiindca iti faci singur rau. Dar ipochimenul a otravit atat de mult tara asta, incat este singura satisfactie pe care as avea-o. Sper sa prind acele timpuri.

PS. De ce sunt solidar: pentru ca azi sunt ei, in malaxorul sistemului, maine poate esti tu, iar poimaine eu…

7 thoughts on “Solidaritatea mea si alor mei

  1. mai este putin si base ne face sclavi pe mosia lui de la nana !!!!!! va iubesc antena 3 .nu stiu ce sa fac pentru dumneavoastra ,daca as putea as merge eu la inchisoare in locul celor condamnati !!!!

  2. Sunt un cetatean care incearca sa fie obiectiv in legatura cu evenimentele petrecute in ultimile ore cu privire la condamnarile din dosarul “Telepatia” si confiscarea sediului Antena 3. Cert este ca la acest post de televiziune sun jurnalisti care au o probitate morala care nu poate fi pusa la indoiala precum si faptul ca sunt superprofesionisti , dovada fiind multitudinea de premii internationale obtinute pentru materialele realizate de acestia de-a lungul timpului. Tot cei de-aici au avut curajul sa spuna ceea ce altii nici macar in soapta nu au avut curajul sa o faca. In alta ordine de idei numai cine nu are ochi sa vada sau urechi sa auda ca Traian Basescu de mullt discrediteaza acest post de televiziune precum si pe Jurnalistii de aici pentru ca nu a fost sustinut de acestia. A uitat cand a venit cu , citez- “caciula in mana la GRIVCO”- pentru voturile partidului lui Voiculescu. Atunci era bun , atunci nu venea la un “infactor”???? Acum fanii lui Basescu se tavalesc pe jos de fericire ca a fost facuta asa zisa dreptate , dar sper si doresc ca acest proces sa ajunga la Curtea de Justiţie a Uniunii Europene si sa vedem parerea acestora, abia atunci putem spune cu certitudine de partea cui este dreptatea , caci eu personal am MARI dubii ca justitia din Romania este impartiala cel putin cu privire la acest caz. Prin acest mesaj sunt alaturi de toti OAMENII care activeaza la Trustul Intact cu atata mai mult de jurnalisti de la Antena 3 , post care sper sa emita in continuare.

  3. In opinia mea, care nu sunt un telespectator fidel al vreunui canal de stiri, este un ABUZ,
    Cu siguranta ca se va castiga la CEDO, problema pe care i-o mi-o pun …Cum sa facem ca despagubirile pe care le acorda CEDO pentru ABUZURILE JUDECATORILOR SI PROCURORILOR, sa fie platite de ei …din averile pe care le-au dobandit …unii pe cai licite altii…nu prea…Numai asa abuzurile vor fi din ce in ce mai putine….Atunci cand procurorul va stii(prin lege) si, va vedea prin practica, ca plateste, nu va mai marsa la Abuzuri….

  4. Nu stiu daca Voiculescu este vinovat sau nevinovat .Si nici nu ma intereseaza chestia asta.
    Ma intereseaza ca cei care sunt platiti din bani publici si la fel ca presedintele tarii nu raspund pentru deciziile pe care la iau ,sa ma convinga pe mine ,ca cetatean ,ca solutia pe care o dau sa fie cea corecta.

Leave a Reply

