A doua sansa

A doua sansa in viata ne este data ca sa ne cantarim greselile si sa ne evaluam regretele…a adoua sansa nu trebuie ratata !🙂
Cu toate acestea a doua sansa in dragoste e un compromis…🙂
Cand iubirea a murit nu poate fi reanimata…e doar o carpaceala cu ochii inchisi sau o minciuna cu care ne amagim singuratatea…
Am avut a doua sansa ba chiar si pe a treia sansa in dragoste ( pentru ca merit )🙂 dar m-am cramponat de niste prejudecati absurde ( ale mele…ale altora ) si uite-ma aici…acum…cu acest blog lamentabil🙂
Degeaba am incercat sa arunc peste umar potcoave ( nici nu mai ai de unde gasi unele autentice …poate de colectie, de pe la colectionari, daca or exista asa ceva? ) degeaba am presat trifoiul cu 4 foi sa il tin la piept…degeaba busuiocul sub perna sau cititul in horoscoape … degeaba !!!! Exista o vorba: ” Dumnezeu iti da dar nu iti baga in traista “ a treia si uite-ma cu traista goala🙂
Sper sa nu fiu inteles gresit …fiecare meritam o alta seansa pentru ca toti am gresit undeva candva, fata de cineva …dar meritam o alta sansa …una noua si frumoasa…nu sa o luam de la capat cu aceeasi persoana…linga acelasi om…repetind aceleasi greseli sau facand altele si mai mari !!
Nu stiu cine are balanta si cine are cheia de la ” camara cu sanse” …cine ne cantareste meritele si pacatele dar…depinde numai de noi cum invatam din propriile greseli sau si mai bine din ale altora…

Hai, s-aveti o zi minunata!

Leave a Reply

