Masaj, saloane, mese…

O prietena veche de a mea a lucrat mult timp pentru un anumit salon de masaj, nu din acela erotic, un salon normal…salonul respectiv avea partea lui de clientela si, de asemenea de celebritate…plus, ca isi avea sediul intr-o zona in care lumea buna iese deseori…Lumea buna si, cu dare de mana, fireste…
Ce este insa interesant, ca foarte multi, asta imi spunea amica mea, confundau serviciile oferite de acest salon de masaj cu cele oferite de saloanele de masaj erotic, cam rare cei drept, la mine in oras…Asta era de fapt un semn ca aceasta nisa nu era acoperita, dar asta-i o alta discutie.
Sa revin, activitatea pe care o desfasoara personalul acestor saloane este una benefica, dar cu toate astea sunt persoane care confunda meseria lor cu cea de gigolo, respectiv dame de companie…Asta o stiu de la acea prietena de care v-am spus la inceputul articolului. Multi dintre cei care isi dau cu parerea nu au intrat niciodata intr-un salon din acesta. Dar, ei stiu!! Au imaginea clara! Nimeni nu ii poate lamuri cu privire la ceea ce se intampla acolo…
Nu stiu cati dintre voi ati mers la un salon de masaj, dar pot spune ca tratamentul prin masaj este cel mai simplu si cel mai vechi tratament medical. El isi are originea in Orient, unde oamenii de toate varstele beneficiau regulat de masaje.
Sa va dau cateva exemple de beneficii:
-prin masaj se obtine calmarea sistemului nervos
-elimina stresul acumulat
-indeparteaza starile depresive si anxietatea si te face sa fi mai responsabil de nevoile corpului tau
-din punct de vedere emotional iti creeaza o stare de bine.
-iti da sentimentul de bucurie si incredere
-stimuleaza fluxul limfatic si cel venos

V-am dat cateva din beneficiile masajului traditional…probabil ca mai sunt si altele de care nu stiu eu!

Va spuneam de prietena mea care a lucrat intr-un salon de masaj. Saptamana trecuta fiind in vizita la ea, cu cativa amici, am observat o masa de masaj pliabila si, firesc am intrebat-o, ce e cu ea?
Pai, in timpul liber ofera masaj la domiciliu, contra cost fireste. Este vorba de masaj terapeutic si de relaxare.
Bineinteles ca am rugat-o sa imi ofere un masaj de relaxare si, pot sa va spun ca a fost foarte placut si, m-am simtit extrem de vioi, in acea zi…

Ca si concluzie masajul este benefic sanatatii, si sa nu dam cu pietre in ceea ce nu stim…

 

4 thoughts on “Masaj, saloane, mese…

  1. Pentru relaxarea intregului corp terminați sesiunea pe un scaun cu masaj. Efectul de vibrații este în măsură să ajute sangele si circulatia limfatica la a lupta în mod eficient impotriva: durerilor cervicale, dureri de articulații, artrita, lumbago, sciatică și dureri de cap.

  2. Ca si beneficii ar mai fi:stimuleaza producerea de endorfine, vindecă stresul și insomnia, da un sentiment difuz de bunastare. Inainte de a face sport este foarte util pentru pregatirea pentru efort fizic (încălzire)

  3. Ador masajul..Bineinteles ca atunci cand zici salon de masaj..te duci cu gandul ca poate e si ceva erotic..Cam asta e ideea pe la noi la romani,eu nu am fost niciodata, dar la ce probleme am cu spatele, as avea nevoie si eu de cateva sedinte.

Leave a Reply

