De la altii: Mihaela Radulescu in vacanta

 
 
 

Acest material a fost postat ieri de catre diva Mihaela Radulescu pe pagina ei de facebook…pentru a le arata fanilor cum si-a petrecut vacanta!

“O bucata din vacanta asta am petrecut-o la rulota (camping car sau home mobile, ca sa-i zicem pe numele ei adevarat:) ), prin sudul Frantei si Spania. O experienta inedita, despre care am povestit in pagina mea lunara din revista “ELLE” (editia de august). N-am link, asa ca va trebui sa cumparati revista, daca vreti amanunte:).

Si pentru ca intru rar pe FB in vacanta, le zic la multi ani leilor si leoaicelor care se bucura, ca si mine, de tot ceea ce traiesc frumos si care au destula putere sa treaca peste orice necaz. Viata ne da de toate la trait, tuturor si uneori ne e al naibii de greu sa ne bucuram de lucrurile simple, cand o durere sau un necaz ne umple sufletul. Dar, mergem mai departe si peticim sufletul cu tot ceea ce ne face sa zambim, nu-i asa ?”

Fotografie: O bucata din vacanta asta am petrecut-o la rulota (camping car sau home mobile, ca sa-i zicem pe numele ei adevarat:) ), prin sudul Frantei si Spania. O experienta inedita, despre care am povestit in pagina mea lunara din revista "ELLE" (editia de august). N-am link, asa ca va trebui sa cumparati revista, daca vreti amanunte:).  Si pentru ca intru rar pe FB in vacanta, le zic la multi ani  leilor si leoaicelor care se bucura, ca si mine, de tot ceea ce traiesc frumos si care au destula putere sa treaca peste orice necaz. Viata ne da de toate la trait, tuturor si uneori ne e al naibii de greu sa ne bucuram de lucrurile simple, cand o durere sau un necaz  ne umple sufletul. Dar, mergem mai departe si peticim sufletul cu tot ceea ce ne face sa zambim, nu-i asa ?

 

 

Imi pare foarte fain modul asta de a petrece vacanta;) …dar cred ca costa!!!! Si, mie mi-ar placea cu rulota prin Europa.

 

 

2 thoughts on “De la altii: Mihaela Radulescu in vacanta

  1. O rulota cu de toate cam costa, dar cred ca sunt altele si mai ieftine. Si mie mi se pare interesanta modalitatea aceasta de vacanta, as merge si eu odata daca as avea cu ce!! :))

Leave a Reply

