Stim ce inseamna moralitate?

Tot mai des, se aud ”strigate” expresiile: “Esti ceea ce gandesti..Sunt ceea ce sunt!” Acestea fiind insotite de teoriile. Legea boomerang-ului (cauza si efect)…Legea rezonantei..s.a.m.d
O alta minunatie a zilelor noastre, o poti vedea atarnata la aproape toate oglinzile retrovizoare, cruci si cruciulite de toate felurile (depinde de buzunarul fiecaruia), ca si cum, cimitirul s-a mutat in masina omului!!
Sa nu mai amintesc despre acele doamne si domnisoare, mai mult dezbracate decat imbracate, care isi flutura in vant crucea spanzurata in jurul gatului, de parca ele ar fi (fecioara) din icoana facatoare de minuni!

Pana unde mai poate merge nebunia omului?

Multa vreme m-am tot intrebat, cum de au fost nimiciti cei din timpul lui Noe, deoarece nu aveau aceleasi posibilitati de informare ca si noi cei de azi! Pentru cine nu stie, Noe a lucrat timp de 120 de ani la arca, si in tot acest timp, spunea tuturor ca Divinitatea va aduce un potop peste omenire, din cauza comportamentului oamenilor. Bineinteles ca nu a fost luat in serios…dimpotriva, se faceau glume pe seama lui.Tot la fel sa intamplat si cu cei din Sodoma si Gomora, timp de 25 de ani, prin fel de fel de semne (boli, dezastre”naturale”, etc.), Divinitatea a dorit sa-i trezeasca la realitate. Vezi de treaba, pana n-au fost arsi de vii, n-au priceput! Acum ma uit cu atentie in jur, si ceea ce vad este exact ceea ce se spunea despre cei din timpul Potopului si despre cei din Sodoma si Gomora!! Ce am schimbat in cei 24 de ani de libertate? Va spun eu ce am schimbat: “Blana”(hainele) ca si lupul, in rest , mai nimic..!! Si uite asa am primit raspunsul la intrebarea care imi deranja linistea sufleteasca.

Unde a disparut moralitatea? Hmm..Intrebarea corecta ar fi:
-Oare stim ce inseamna moralitate? Hai sa vedem….

Cateva sambete la rand, din curioazitate, am urmarit cununiile religioase de la cateva biserici ortodoxe si greco-catolice.
Motivul fiind unul singur, statistica..Concluzia, imoralitate de la ”A la Z”. Apoi se bat cu ”caramida in piept” chipurile sunt intruchiparea credintei..”Cum e stapanul asa-i si sluga”….

1 Comment

Leave a comment