Munte, Predeal, vacanta.

Vara din punct de vedere calendaristic s-a sfarsit. Suntem in prima zi a lunii septembrie, deci am intrat deja in anotimpul starngerii recoltelor bogate, si eu ma gandesc deja la vacanta de iarna, la munte, la ski …aer curat! Nu cred ca e rau deloc sa gandesc si sa caut o destinatie pentru cateva zile de odihna intr-una din frumoasele statiuni montane din Romania. As vrea, in aceasta iarna, sa stau cateva zile la munte…Asta si pentru faptul ca anul acesta, mai precis, in vara aceasta, care tocmai s-a sfarsit, m-am tot “plimbat” pe la mare…De multe ori cu treburi care au legatura cu jobul, de putine ori pentru odihna, plaja si soare.
Asadar, ma gandesc serios inca de pe acum, la munte, pentru cateva zile, un sfarsit de saptamana. cel putin…Gasca din care fac parte si cu care ma voi deplasa e un pic cam numeroasa, de aceea va trebui sa inchiriem un apartament sau o vila…Din punctul meu de vedere si din experienta anilor trecuti e mult mai rentabil pentru noi ca si gasca sa inchiriem decat sa ne cazam la hotelurile sau pensiunile din respectiva statiune. Asa am procedata de fiecare data si distractia a fost asigurata…
Ieri, fiind o zi libera si pentru mine, am deschis laptopul si am inceput sa navighez pe interenet in cautarea de oferte avantajoase pentru mine si gasca mea…intamplarea a facut sa ajung pe siteul celor de la 6Apartments , un site pe care sunt oferte de apartamente, pentru inchiriere, in Predeal…
Statiunea Predeal, una din cele mai frumoase statiuni montane din Romania, am mai vizitat-o in urma cu trei ani si a fost super…Atunci nu am fost cu gasca si, asta se intampla in luna iulie…intr-o perioada in care canicula isi facea de cap prin tara si am hotarat, impreuna cu prietena mea, sa respiram pentru cateva zile aer proaspat, in Predeal.

Pentru anul acesta cred ca Predealul e alegerea potrivita pentru cateva zile de vacanta, in iarna si, vazand oferta celor de la: 6Apartaments, cred ca inchirierea unui apartament pentru intreaga gasca, va fi optiunea cea mai avantajoasa.

Deocamdata, din cautarile mele doar site-ul acesta mi-a facut cu ochiul, ca sa zic, asa. Probabil sunt si altele, dar eu raman pe acesta oferte pe care o voi arata si celor din gasca. Dehhh…decizia va fi una ce va rezulta dintr-un vot:)). Asa procedam, in gasca noastra!

 

Voi ce varianta alegeti cand mergeti in concediu (vacanta) la munte sau la mare? Inchiriati un apartament, o vila sau va cazati la hoteluiri, pensiuni?

 

2 thoughts on “Munte, Predeal, vacanta.

Leave a Reply

