Cumpara de la Lincos

Cu toti in aceasta viata ne vom lovi de scule atunci cand ne vom repara cate ceva din gospodaria proprie, fie ca-i casa, curte sau o bicicleta, o masina, etc. Chiar daca nu folosim in fiecare zi aceste scule, ele ne sunt necesare cateodata si e bine sa le avem in micul nostru atelier.
Da, eu am un asemenea atelier, amenajat intr-o magazie, in curtea locuintei mele si, chiar daca nu mestersc zi de zi, de multe ori ma lovesc de necesitatea unei unelte sau a unei scule si, atunci sunt nevoit sa cer pe la colegi, prieteni, amici. In unele cazuri, cei la care apelez nu au ce imi trebuie mie, in alte cazuri sculele pe care le au cei la care apelez, nu sunt de calitate si, atunci sunt nevoit sa improvizez.

Din nefericire am constata ca pe piata romaneasca de profil sunt multi comercianti ale caror produse sunt de proasta calitate, nu sunt rezistente in timp, nu corespund din punct de vedere al rezistentei. O investitie facuta in astfel de unelte si scule inseamna sa aruncam bani pe fereastra.

Cu multi ani in urma mergeam prin targurile din oras pentru a vedea si cumpara cate ceva pentru dotarea micului meu atelier. Am si acum scule care pareau rezistente atunci cand le-am cumparat, dar odata cu folosirea lor au devenit inutilizabile.
Asadar, investitia initiala, pe care am facut-o, in aceste scule a fost una gresita si, m-am gasit in situatia de a apela la cunostinte atunci cand imi trebuia o scula, cu toate ca eu aveam in micul meu atelier.

Asadar, primul meu sfat e sa aveti scule proprii…sa nu le cumparati de prin targuri si oboare, ca mine, pentru ca veti fi pusi in aceeasi situatie, de care va spuneam, mai sus.
Cel de-al doilea sfat, vine si cu un exemplu de magazin (Lincos) care comercializeaza scule de calitate. Este un magazin online si, de aceea achizitionarea este mult mai usoara. Va spun asta, deoarece, eu am cautat pentru un amic, un: slefuitor pneumatic, de calitate. Oferta gasita la cei de la Lincos, fiind pe placul meu si al amicului care a achizitionat asa ceva…si, pana in acest moment este multumit de el.

Ca si concluzie pentru cei care mestersc pe acasa, si nu putini, printre acestia numarandu-ma si eu, trebuie sa cumparam scule profesioanale de la profesionisti.
Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti spor la mesterit, cu scule de calitate!:)

Leave a Reply

