Casele de pariuri

Daca va aflati in situatia de a merge des la Casele de Pariuri sa puneti bilete, sa pariati de fapt, ar fi bine sa cititi acest articol. Sunt niste sfaturi pe care imi permit sa le dau, daca doriti sa castigati ceva. Va spun aceste lucruri deoarece si eu inainte mergem la casele de pariuri si puneam biletele asa dupa noroc. Dupa ce am constat ca lucrul acesta mi-a produs o gaura in buget, m-am hotarat sa ma informez. ca pasionat al fenomenului sportiv si in mod special al fotbalului, nu mi-a fost greu sa procesez informatia gasita pe internet, pe dfgeritele formuri de specialitate, dar si pe site-urile caselor de pariuri. Cu ajutorul acestor informatii am inteles ce echipe sunt mai puternice, si am reusit sa fac un bilet castigator.

Sa stiti ca nu e asa de greu sa pricepi acest fenomen daca ai ceva cunostinte despre sportul si jocul pe care intentionezi sa pariezi. Am cunoscut de-a lungul timpului oamenii care au pierdut multi bani si oamenii care au castigat destui bani.

Sfatul meu este sa pariati intotdeauna pe putine meciuri, chiar daca castigurile nu vor fi fabuloase, dar nu bilet de 4-5 lei, deoarece sansele de castig sunt extrem de mici.
Din experienta mea, cu un bilet pe 10 meciuri, daca nu esti la curent cu campionatul sau campionatele de unde iti alegi meciurile este extrem de greu sa castigi. Din 10 meciuri oricand poti avea surpriza ca un meci sa se termine la egalitate si sa te scoata chiar daca tu ai pariat corect rezultatele la celelate noua.

Asadar, mai putine meciuri mai multe sanse de castig, daca vreti sa va scoateti bani si sa faceti un mic profit.
In opinia mea……este unul din cele mai cunoscute site-uri de pariuri. Eu am flat de el, de la amicii mei care isi culeg informatia si complecteaza bilete dupa navigarea pe acest site. Amicii mei mi-au spus ca sunt extrem de multumiti de acest sistem. Este simplu sa complectezi un bilet.
Recunosc ca si eu mai pariez online, deoarece e mult mai usor, chiar daca sunt la inceput si mai am cate ceva de invatat.

Mai am un sfat pe care vreau sa-l mentionez. De foarte multe ori ne grabim sa complectam biletul. Asta-i o alta greseala pe care o fac multi jucatorii de pariuri. Daca dorim sa avem sanse de castig nu trebuie sa ne grabim, trebuie sa analizam informatia, trebuie sa vedem si alte pronosticuri si dupa aceea complectam rexultatul meciului respectiv.

Am un amic care sta si cate o ora pana complecteaza un bilet de 4 – 5 meciuri…si, este pe profit…
Mai am un amic, care joaca intotdeauna doua bilete…asa considera el ca are mai multe sanse de castig. Cateoadata chiar ii iese, alteori nu!

Azi, a, abordat acest subiect al Caselor de Pariuri, deoarece am observat ca in ultima vreme tot mai multi jucatori s-au mutat in online si, sunt multe site-uri care ofera posibilitatea de a paria prin intermediul netului. Cred ca avalansa aceasta de oferte are si-o parte buna si una mai putin buna…

Partea buna, este ca se creeaza o concurenta in aceasta piate, iar parte mai putin buna este aceea ca sunt site-uri care nu sunt de incredere. Nu am auzit de ele si nu stiu daca e bine sa complectam bilete online pe acestea.

Sfatul meu este sa folositi site-ul pentru: pariuri online bet 365

 

 

Leave a Reply

