M-am “jucat” airsoft

In ultima vreme am avut la dispozitie foarte mult timp liber. Ei, da se mai intampla si asa ceva. Si, ce puteam sa fac? Sa umplu acest timp liber. Sa ma uit la televizor!!! Nu! Sa citesc pe net bloguri! Mda! Uneori fac lucrul acesta. Dar, cel mai placut, am considerat eu, ar fi sa ma joc…pur si simplu, chiar daca nu-s un gamer!
Jocul meu preferat era FIFA , dar am descoperit si alte jocuri de strategie destul de interesante. Si, cu toate astea timpul meu liber nu parea sa fie umplut intr-un mod atat de placut pana cand un amic, m-a sunat si m-a invitat sa particip alaturi de el si alti amici, la un joc extrem de interesant, ce simuleaza un conflict militar.
Fiind vorba de-o iesire in aer liber, fara laptop si internet, am dat curs acestei invitatiei.
Daca v-am facut curiosi, va spun cateva cuvinte despre acest joc, in care se simuleaza un conflict militar. Este de fapt o transpunere in realitate a jocurilor de genul “Counter-Strike”, “Delta Force” sau “Battlefield” .
Pentru asta este nevoie de un echipament militar, asemanator celui din armata si de “arme” care sunt replici la armele adevarate, dar care folosesc drept munitie bile din plastic(Va mai aduceti aminte de acele pistoale cu plastic cu care se jucau copii, cu ceva vreme in urma).
Actiunea, ca sa-i spun asa a avut loc intr-un spatiu (o fosta fabrica), iar noi participantii ne-am impartit in doua tabere, adica “armate”…A fost o “batalie” pe cinste care a durat cam o ora.

Stiu ca replicile au fost cumparate de la un magazin de: airsoft iar consumabilele cum ar fi gaz, fiole co2, si bile airsoft au fost asigurate de acelasi magazin.

De mult imi doream sa trag cu arma, dar in orasul meu, nu exista asemenea spatii si organizatori, iar provocare venita de la amicul meu din Bucuresti, a fost una pe gustul asteptarilor mele, chiar daca echipa din care eu am facut parte a pierdut batalia, nu si razboiul, deoarece urmeaza revansa.

4 thoughts on “M-am “jucat” airsoft

Leave a Reply

