Aripa curcubeului

Mă desprind din aripa curcubeului şi caut cărarea spre Ţara fluturilor…E iarnă şi clipele de gheaţă adorm poveştile…
La poarta tăcerii se adună infinituri, dar, undeva, cineva, într-un dor de poveste, mă aşteaptă. Este cel care îmi întinde mâna şi mă invită la dans…Eu caut rochia de vis în dulap şi dincolo de naftalină, pantofii de seară. Mi se topeşte sufletul în palme şi în tălpi…Îmi pun brăţările de argint şi-mi prind în păr ramuri de lămâiţă…
Vine el…mult aşteptatul, sufletul meu pereche, cu care voi dansa, el, îmbrăcat în alb, pentru puritatea clipelor care se vor aşeza între noi.
Face o reverenţă…apoi încep să se mistuie infinituri…
Ascultăm tăcerea privirilor cum se împarte în ciobur, care se prăvălesc la margine de abisuri…
Începe dansul!
Muzica răstoarnă lumea…iar noi dansăm frenetici, legănaţi de un vis de iarnă, prinşi în vârtejul clipelor, trăind infinit o rostire născută din solfegiile care vin spre noi, cu flori la butonieră.
Prindem în aripi mişcările care ne cresc din inimi…mereu prefăcute în narcise albe, pentru pacea bucuriei din noi.
E un vals regal…Sensul lumii îşi prinde vestea în ora în care am uitat că suntem doi. Purtăm la mâinile împreunate o eşarfă din care vor răsări trandafiri, ca semn al atingerii începutului.
Nu căutăm oprirea. Ne-am lăsat ceasul la picioarele lumii. Nu avem nici timp, nici anotimp.
Între noi va exista mereu o poveste, un mit Şi un pas de dans.
Eu nu mă voi opri. Dar tu? Am să te rog să nu găseşti niciodată prabusiri de şoapte…
Încă ne rotim! Contopiţi cu vremelnicia…ne prăvălim în lumea nerostirilor.
În ritm, ni se topesc zăpezile sufletului, dar ne înfloreşte mărturisirea de credinţă că jocul şi atingerea se aşază acolo unde poezia noastră va curge pe potecile fără sloiuri…
Ştiu şi cred că orele acestea nu sunt decât bucuria care răspândeşte lumina şi că noi…am uitat să ne naştem.

2 thoughts on “Aripa curcubeului

Leave a Reply

