Am plantat maturi si-a iesit canabis !

Am „plantat” maturi si au „crescut” droguri!

O femeie din satul iesean Cucova s-a trezit cu politia pe cap pentru ca a plantat cânepa indiana intr-un lan de porumb. Potrivit jurnaliștilor de la Ziarul de Iasi, Dorina Mârț le-a spus anchetatorilor ca ea a crezut ca e cânepa pentru maturi. De fapt, plantele, din care au iesit aproximativ 80 de kilograme de canabis, ar fi fost plantate de fiica sa si iubitul ei din Sibiu.
„Eu ştiam că este cânepă folosită pentru mături. Le-am arătat poliţiştilor că nu numai eu am cultivat aşa ceva. Nu ştiam că ginerele meu face aşa ceva. Am auzit că nu ar fi la prima ispravă. Dacă ştiam ce vrea să facă, îl alungam de acasă. Eu mă mulţumesc cu un pahar de vin sau rachiu şi nu am nevoie de altceva“, a declarat ea, jurnalistilor de la ziaruldeiasi.ro.
Unul dintre anchetatori a spus ca atunci când tânarul din Sibiu a fost intrebat de ce a ales sa cultive canabisul tocmai in acest sat, a spus ca „moldovenii sunt mai fraieri”.
Cei doi tineri sunt studenti in Sibiu. El a fost arestat, iar Dorina Mârț si fiica ei sunt cercetate in stare de libertate.

2 thoughts on “Am plantat maturi si-a iesit canabis !

Leave a Reply

