Cum va incalziti locuinta?

Aceasta postare este in pas cu vremea de afara din ultima perioada. A sosit iarna, mai devreme, a si nins! Este frig si caldura din casa imi aminteste ca nu mai este mult si vin sarbatorile de iarna. Craciunul, Anul Nou, cu tot ceea ce inseamna aceste sarbatori.
Asadar, va intreb: voi cum va incalziti locuinta? Cu centrala pe gaz sau aveti sobe cu lemn!

Eu, sunt convins ca o centrala pe gaz, atunci cand locuiesti intr-o casa sau apartament, e cea mai buna solutie. Daca locuiesti intr-o zona in care nu exista conducta de gaz, normal nu te poti racorda si, centrala iti este inutila. Dar, presupun ca aveti conducta de gaz. Suntem totusi in anul 2014. Am evoluat.

Eu, consider ca intre o centrala termica si soba pe lemn nu mai este nicio diferenta. Asta, deoarece am auzit cat costa lemnele.

Sa va mai spun si alte lucruri pentru care eu cred ca o centrala termica pe gaz e mult mai utila.

1. Esteica- soba ocupa ceva spatiu intr-o camera, in timp ce un calorifer e aproape de neobservat, se monteaza la fereastra.
2. Siguranta in exploatare. Daca respecti instructiunile, nu are ce sa ti se intample. Nu exista pericolul de asfixiere, atat timp cat exista detectoare de gaz ce pot fi usor montate. Din start se elimina teama unei scurgeri de gaz.
3. Curatenie. Da, cu o centrala casa e mai curata! Ganditi-va cata cenusa se aduna in soba si, de cate ori va trebui scoasa, prin casa, desigur.
4. Costuri – Am zis! De cate ori creste pretul gazului, de tot atatea ori se scumpesc si lemnele. Deci, eu nu vad diferente prea mari.

Din punctul meu de vedere, o centrala termica este o investitie pe termen mediu si lung. Ia, ganditi-va cum veti arata peste ceva ani, o sa mai puteti cara lemnele sparte in magazie singuri. Asa, cu o centrala gazul vine pe conducta….

Acum, eu am ochit ceva pe site-ul: www.calduravie.ro, de fapt in magazinul online…unde va puteti alege si, voi, solutia pentru incalzirea locuintei voastre.

Din blogosfera romaneasca va doresc si im doresc, sa avem parte de o iarna frumoasa!

3 thoughts on “Cum va incalziti locuinta?

  1. cu siguranta e o investitie pe termen mediu si lung, de aceea am ales centarla termic…m-am gandit ca o sa imbatranesc, copii vor pleca si, nu o sa aiba cine sa care lemnele sa le sparga, chestii din astea:)

Leave a Reply

