Viena- destinatie de Craciun

Stiti, vorba aceea: “Suntem romani si, avem o tara frumoasa”, si-o completez eu spunand ca, in privinta destinatiilor turistice, avem niste preferinte ciudate. Si, ma refer cu predilecte la vacante si sarbatori. Iar datorita faptului ca se apropie sarbatorile de iarna, zic sa enumar cateva destinatii turistice si, de asemenea destinatia pe care am ales-o eu! .
O prima destinatie pentru mini-vacanta sarbatorilor de iarna, este muntele. Romanii se inchesuie in statiunile de pe Valea Prahovei…Cu toate ca sunt si alte statiuni montane frumoase si linistite, nu prea sunt luate in calcul, Valea Prahovei -musai sa fie. Asa e cool, e distractie maxima.

O a doua destinatie este Bucovina. Poate si, datorita distantei, e mai putin aglomerata, dar asta nu stirbeste cu nimic din frumusetea si linistea acelor locuri. Cand am spus distanta m-am referit la bucuresteni, care sunt cei mai mari “consumatori de turism”, dar nu frecventeaza in numar mare acesata zona.

Eu, insa am ales sa petrec cateva zile la Viena. Imi doream de multi ani sa ajung de sarbatori in acest oras european si, recunosc imi doream de mult sa vad un targ adevarat de Craciun. Un targ de Craciun in toata regula, precum e cel din Viena, orasul luminilor. Asa ca mi-am facut cadou un sejur de 7 zile la Viena.
Cu cazare am rezolvat-o apeland la o familie, prieteni apropiati mie…singurul lucru care imi mai ramasese de facut, era achizitia unor bilete de avion dus-intors. Azi, s-a rezolvat. Mi-am cumparat biletele de avion dus-intors cu :destinatia Viena de la aerolines.  Voi zbura asadar, cu Tarom, cu doar 129 euro. Este cel mai bun pret pe care l-am gasit!

Asadar, de Craciun voi putea sa-mi indeplinesc visul. Am pe agenda pe langa targul de Craciun, Biserica Augustinilor, Biserica Sf. Petru, Biserica Capucinilor, Cripta Imperiala si Muzeul Sisi. De asemenea sper sa pot gusta celebri carnati albi.
Stiu de la prieteni mei ca preturile produselor in Viena sunt piperate asa ca nu am de gand sa fac shopping…ci doar o plimbare si relaxare…Sper sa fie OK!

Spuneam, la inceputul articolului, ca noi romanii avem preferinte ciudate. DA! …si, eu fac parte dintre cei care au preferinte ciudate stiut fiind faptul ca, Craciunul se sarbatoreste in familie. Asta e!