Etichetele Label Print

Nu stiu voi cand ati terminat facultatea sau poate nu ati facut-o sau sunteti studenti inca, dar eu am finalizat-o de ceva vreme. Nu despre cursurile de la facultate si despre seminarii doresc sa vorbesc. Ci despre un alt aspect.
Azi, in aceasta postare am sa vorbesc despre etichete auto-adezive ca: cele de pe site-ul labelprint.ro

De ce? …pentru ca am terminat o facultate cu profil tehnic si, chiar daca nu am experienta, intotdeauna am fost atras mecanismele de productie…iar azi, intarnd intr-un hipermarket si cumparand diferite produse a trebuit sa citesc informatiile de pe etichete.
Mecanismul de producere al etichetelor auto-adezive este unul destul de simplu, dar pe cat de simplu este a revolutionat industriile producatoare din diferite segmente de piata.

Aparitia acestor procese automatizate de ambalare a necesitat si introducerea unor mecanisme care sa aplice etichetelor pe produs si, astfel sa poata fi redus timpul si, in consecinta sa duca la o simplificare a intregului proces de fabricatie

In generala scopul etichetelor este de a da identitatea produsului respectiv si pentru a constitui un suport real pentru informatii.

eticete-in-rola

Un singur dezavantaj al vrea sa-l mentionez, unii ar zice si eu la fel ca-s cam mici. Este greu sa citesti toate informatiile datorita scrisului prea mic.

Acum sa vedeti legatura dintre etichete si facultate. In timpul studentiei, frumoasa de altfel…am fost nevoit sa-mi completez veniturile prin munca. Banii pe care ii primeam de la parintii mei nu imi ajungeau si, atunci am fost nevoit sa-mi caut un job. Primul meu job, de fapt un part-time ( patru ore, cinci zile pe saptamana) a fost intr-un depozit, iar rolul meu era acela da a lipi etichete.

Dragii mei, etichetele le lipeam manual si aveam norma…nu va spun ca degetele mele erau pline de lipiciul special pe care il foloseam…

Asadar, vazand cat de mult a avansat tehnologia mi-am adus aminte de anii studentiei mele.šŸ™‚ si, ca si coincidenta cand eu terminam facultatea, acum zece ani, atunci isi incepeau activitatea cei de la Labelprint