Foloseste-ti puterea interioara!

Tu cate scuze iti gasesti ca sa-ti justifici comportamentul, sa cauti sa eviti consecintele actiunilor tale sau sa stai in situatia ta actuala?

“Ceilalti sunt de vina pentru ca eu…”, “Traficul este de vina pentru ca am intarziat”, “Nu e vina mea, nu am putut sa fac altfel”, “Sunt prea tanar/prea batran/prea slab etc. ca sa schimb”, “Parintii nu mi-au dat ceea ce trebuia” s.a.m.d.

Sunt convinsa ca lista ta de scuze este mult mai creativa decat ceea ce scris mai sus

Te-ai intrebat vreodata la ce te ajuta sa-ti gasesti scuze si justificari?

Crezi ca ii pasa cuiva de ce ai facut/nu ai facut un lucru sau ei observa faptul ca incerci sa te victimizezi si sa le castigi bunavointa? Ai vrea sa scapi de consecintele actiunilor tale? Ok, insa la ce iti foloseste?

Daca nu iti asumi actiunile tale si consecintele lor (sau lipsa ta de actiune) nu te vei putea niciodata sa-ti dezvolti o incredere in tine sanatoasa, nu vei putea sa actionezi ca sa-ti schimbi viata si nu vei fi cu adevarat fericit.

Un adult, un om matur, echilibrat psihic si emotional, nu va folosi strategiile unui copil de a scapa de responsabilitati. El nu va cauta scuze, ci isi va asuma tot ceea ce este si va actiona ca sa se imbunatateasca.

Tu esti 100% responsabil de existenta ta, fie ca vrei sau nu sa accepti asta.
Poti sa alegi sa fii o victima nedreptatita si neajutorata sau un om integru, responsabil, care este aliniat la nivel de ganduri-cuvinte-actiuni.

Foloseste-ti puterea interioara!