Lucian Bute: ”Au fost cei mai grei ani din cariera mea. Acum mă simt altfel”

Lucian Bute, pugilistul român în vâstă de 34 de ani, își pregătește revenirea în ringul de box. După eșecul suferit în fața lui Jean Pascal, gălățeanul se va lupta în 6 decembrie, la Montreal, cu argentinianul Roberto Feliciano Bolonti.

Lucian Bute se pregătește intens de meci, în Filipine, cu noul său antrenor – Freddie Roach – în tabăra de pregătire a marelui campion Manny Pacquiao.

Cu toate că ultimii ani nu au fost pe măsura așteptărilor, Bute pierzându-și titlul mondial IBF la categoria supermijlocie în fața britanicului Carl Froch, iar apoi a fost învins și de rivalul din Montreal, Jean Pascal, sportivul român susține că a revenit pe drumul cel bun.

Într-un interviu acordat jurnalistului român Adi Dobre, Lucian Bute a precizat că schimbarea antrenorului i-a făcut mult bine și că este pregătit să revină la cel mai înalt nivel.

”Am foarte multe de învăţat de la un antrenor cu aşa experienţă. Pot spune chiar că este un privilegiu să lucrez cu el. A antrenat foarte multe nume mari din box. În primul rând filozofia de pregătire este diferită la el. Faţă de cum eram obişnuit. Şi multe detalii practice, care pot face diferenţa într-un meci”, a precizat Lucian Bute pentru adidobre.ro.

Bute le cere sprijinul românilor în acest moment important al carierei sale.

”Le cer românilor să mă susțină, aşa cum au făcut-o mereu. Vreau să le mulţumesc din nou pentru sprijnul lor de-a lungul carierei mele. Eu îmi voi face mereu datoria faţă de românii mei. Voi munci cât pot de mult şi o să încerc să-i bucur în continuare cu performanţele mele”, a adăugat fostul campion mondial, care are 31 de succese și 2 înfrângeri în boxul profesionist.

Despre argentinianul Bolonti, Lucian Bute a spus următoarele: ”Am văzut câteva meciuri. L-am studiat, în special, pe ultimul, care a fost un meci de titlu mondial. Bolanti are multă experienţă, este agresiv şi mă aştept să fie în formă foarte bună la Montreal pe 6 decembrie. Va încerca să facă un meci mare. Este o şansă bună pentru el să fie văzut de lumea boxului şi asta îl motivează cu siguranţă”.

”Lumea să se aştepte la un Lucian Bute mai activ, mai agresiv, mai încrezător în forţele sale. Un Lucian Bute care va încerca să câştige fiecare repriză, iar, în final, să fie declarat câştigător”, a mai declarat sportivul român.

One thought on “Lucian Bute: ”Au fost cei mai grei ani din cariera mea. Acum mă simt altfel”

Leave a Reply

