Intamplare de la salon…

In acest articol am sa va relatez o intamplare traita de mine cu ceva ani in urma…Asadar, am mers impreuna cu cativa amici, la o expozitie auto. Da, sunt pasionat de automobile si in afara faptului ca citesc reviste de specialitate, ma uit la emisiuni dedicate acestui segment important, mai merg si pe la diferite expozitii, ma rog saloane auto. Nu prea sunt multe la noi, dar sunt cateva!
Acolo, prin multimea de vizitatori, printre multele fete care stateau langa autoturismele expuse, era o tipa, care prin frumusetea ei atragea toate privirile. Arata extrem de bine si era extrem de prietenoasa cu oamenii care punea diferite intrebari. Celelalte erau tacute si, nu prea credeam ca isi doresc sa fac fotografii cu vizitatori.
Eu, indraznet m-am apropiat cu dorinta de a face o poza. Aparuse si la noi celebra retea de socializare facebook si ma gandeam ca o sa dau lovitura, la like-uri dupa ce voi urca poza pe facebook.
Mi-am luat inima “in dinti”, ca sa zic asa si m-am apropiat, cu telefonul pentru a face fotografia mult dorita. Ea, fata draguta a zambit si a fost de acord sa faca poza cu mine. Ne-am indreptat spre unul din autoturismele expuse in salon si am facut cateva poze. Va dati seama cata bucurie a fost pe mine, in acele momente. La sfarsitul sedintei fata, dragauta cum v-am spus, mi-a intins o mica carte de vizita, pe care am luat-o si am bagat-o in buzunar. Am fost sigur ca fata mi-a dat nr. de telefon sau adresa ei. Eram in al nouale cer, cum se zice. Agatasem cea mai frumoasa si prietenoasa fata de la acel salon auto…Nu imi incapeam in piele, atat eram de fericit ca nici nu ma uitasem pe acea carte de vizita:). Sa vad ce srie, normal!!!

Ce credeti voi, ca scria pe acea carte de vizita? Sigur, nu aveti de unde sa stiti! Pai, hai sa va spun. Nici vorba de numele ei si nr. de telefon. Era pur si simplu o carte de vizita a unui salon de masaj din capitala…Atat!:(

Cred ca realizati ce fata am avut pana acasa! Nici n-am mai deschis subiectul, in drumul spre casa, alaturi de amici. M-am facut “ca ploua“, cum se zice …

Azi, navigand pe internet am dat de un salon, cu multe fete frumoase, care ofera servicii de masaj si mi-a amintit de intamplarea de la salonul auto si pe care v-am relatat-o si voua.

Ca o concluzie, ia: acceseaza masajclub,  sa vezi ce de fete frumoase iti pot oferi clipe minunate de relaxare.

 

 

 

Leave a Reply

