Lenjerii de pat, din online

Atunci cand gasiti un articol ce se refera la lenjerii de pat, voi la ce va ganditi? La ce ne folosesc? De ce sunt ele minunate? De ce conteaza atat de mult, ce fel de lenjerie are patul tau?
In articolul de azi, incerc sa raspund acestor intrebari, asa cum am inteles eu!
Inainte de 1989, acestea , ca orice produs, erau greu de gasit. Era pentru multi romani un vis. Si, cu toate astea oamenii erau interesesati de asternutul pe care dormeau.
In acele vremuri, croitoresele, puteau sa indeplineasca acest vis, al multor romani, lucrand, contra cost cu materialul de care trebuia sa faci rost, o lenjerie de pat. Era, cum am zice azi, munca la negru, dar ambele parti erau multumite.

Vremurile s-au schimbat radical. Sunt o multime de produse si lenjeriile de pat nu fac exceptie. Le poti cumpara din magazinele clasice, din hipermarketuri sau de pe internet, din magazinele online.
Acum pretentiile sunt altele. Trebuie sa fie din bumbac, ca sa dau un singur exemplu . Tine de confort. Sunt lenjerii pentru patuturile copiilor, cu tot felul de iprimeuri, de desene animate.
Sigur, ca muti dintre voi, nu va mai amintiti de vremurile de dinainte de 1989, poate unii nici nu le-ati trait, ce vreau eu, insa, sa subliniez, este faptul ca Romania a progresat enorm. Si, nu ma refer aici numai la comert. Cine si-ar fi inchipuit in urma cu douazeci de ani, ca vom putea sa facem cumpraturi din fata unui monitor cu ajutorul unui mouse. Sincer eu unul, nu! Nu mi-as fi inchipuit atunci ca voi putea sa fac comanda, sa cumpar si sa platesc: lenjerii de pat din bumbac satinat , din mediul online. Sau ca imi voi cauta informatiile despre acest produs pe facebook .
Vremurile se schimba si noi odata cu ele. Ce ne rezerva viitorul apropiat ramane sa vedem si sa traim.

PS. -sunt o persoana optimista!

 

 

Leave a Reply

