Spiritul sarbatorilor la tine in casa

In perioada Sarbatorilor de Iarna, de Craciun si Anul Nou, decorarea locuintei noastre cu ornamentele specifice reprezinta clipele de bucurie pe care le putem petrece alaturi de familie, rude si, chiar prieteni, dar poate fi in acelasi timp si o provocare noua.

Pentru ca o casa sa arate frumos, sa intampine sarbatorile de iarna, este nevoie pe langa obisnuita curatenie si de un brad de Craciun si, mai nou de decoratiuni interioare si exterioare pentru locuinta. Sunt deosebite de frumoase si exprima cel mai bine spiritul Craciunului.
Cu siguranta ca sunt decoratiuni si de interior dar si pentru exteriorul unei locuinte. Minunatele decoratiuni exterioare ne transpun intr-un decor de basm.

inger-luminos-cu-fibre-optice-3229

Personal imi este greu sa imi aleg decoratiuni, deoarece fiecare are o semnificatie dar un un Mos Craciun cu glob luminos va fi prezent in locuinta mea.

Alegerea decoratiunile ce vor impodobi casa sau alegerea bradului de Craciun potrivit pentru mine este o sarcina destul de dificila, deoarce trebuie sa iau in considerare multi factori. Dar, dupa ce imi voi pune intrebari potrivite voi reusi sa faca alegerea potrivita.

Prin cautarile mele de azi, am descoperit, un site cu: decoratiuni de Craciun, foarte frumoase, as putea spune deosebite, pentru a decora locuinta. Sunt decoratiuni atat pentru locuinta, dar si pentru a impodobi bradul de Craciun.

Decorarea locuintelor a devenit si la noi o preocupare in prejma Sarbatorilor de Iarna, fie ca este in interior, fie ca este vorba de exterior. In opinia mea trebuie sa fie si-o o combinatie cu simt artistic. Intalnim dese decoratiuni in prejma sarbatorilor peste tot, in casele amicilor, prietenilor, prin institutii publice, prin parcuri, etc.

Sfatul meu este sa incercam sa ne exprimam fiecare individualitatea, sa se simta prezenta personalitati noastre. Este valabil si pentru autoritatile locale care decoreaza strazile oraselor. De multe ori am vazut diferite kitsch-uri, pe post de decoratiuni, in multe orase. Nu imi place, mai bine nu decorezi, decat sa folosesti asemenea decoratiuni.

Sunt multe firme care comercializeaza decoratiuni, trebuie doar sa cautam acele decoratiuni care se potrivesc gusturilor noastre.

Din blogosfera romaneasca va doresc sa fiti inspirati in alegerea decoratiunilor cu care sa va impodobiti locuinta voastra atat in interior si exterior.

Leave a Reply

