O rochie de mireasa CALIN EVENTS

“Daca ar fi sa am o nunta a mea, acum, m-as gandi foarte bine inainte de a-mi alege rochia de mireasa.” Asa imi spunea sotia mea, in urma cu cateva zile. Am ramas un pic surprins, de afirmatia ei si, i-am cerut cateva detalii.

Fireste, ca mi-a dat imediat, de fapt mi-a arat cateva fotografii cu Rochii de Mireasa de pe site-ul Calin Events…Fotografii pe care le-am atasat si in acest articol. Dupa ce le-am vazut, am inteles de ce sotia mea era asa de preocupata de navigarea pe acest site. Atunci, cand a trebuit sa-si aleaga nunta de mireasa, cu ceva ani in urma, nu existau atatea posibilitati de alegere. Ce sa mai vorbesc de binecunoscutele de acum Targuri de Nunti, unde sunt expuse si se pot cumpara rochii de mireasa si accesorii. Ba, daca ma gandesc bine, nici acces la internet, nu aveam in acea perioada. Auzisem si eu de magazinele online, de afara, ca informatia circula in presa scrisa a acelor vremuri. Doar atat!

Acum, sa revin un pic la acest magazin online…ideile de design vestimentar nu cred ca le pot discuta eu. Tot ceea ce pot sa fac eu este sa apreciez munca pe care o desfasoara cei care fac asemenea produse. In spatele unei asemenea rochii, stau multe ore de munca si multe persoane dedicate acestei frumoase meseri.

Si, mai pot face ceva util. Adica sa va dau doua informatii:

1.  Pana la sfarsitul lunii ianuarie se poate beneficia de o reducere de -15% , pentru oricare rochie de mireasa. Puteti sa le vedeti cu un simplu click dat pe colectia de rochii de mireasa de la Calin Events
2.  Poti castiga o rochie de mireasa Calin Events creata special pentru tine, urmand cativa pasii. Sunt simpli: intri pe pagina de facebook a celor de la Calin Events, dai like si share. Apoi postezi un comentariu la albumul concursului de la adresa de la adresa respectiva si completezi un formular.

Daca nu ati inteles informatiile pe care le-am dat, gasiti pe site, pe prima pagina, sus: Castiga o rochie de mireasa CALIN EVENTS.

Din blogosfera romaneasca va doresc o zi frumoasa.

2 thoughts on “O rochie de mireasa CALIN EVENTS

Leave a Reply

