Adevar si mituri despre videochat

Videochatul si masajul erotic, au starnit dispute. Unii nu vor sa vada diferenta, altii intra in discutie fara sa aiba minimul de cunostinte si comenteaza dupa ce au auzit.
Personal doresc sa subliniez cateva lucruri despre videochat:
In primul rand, trebuie spus ca videochatul este o activitate legala. Spun asta pentru ca am vazut o discutie cum ca aceasta activitatea ar fi ilegala. Eu, spun aici, nu pentru ai dezamagi pe acesti atotstiutori, ca nu este nimic ilegal. Modelele sunt angajate cu contract de munca se platesc taxe si impozite statului roman.

In al doilea rand videochatul nu este cel mai greu job. Nu presupune un efort fizic. Si, va spun ca n-are nicio legatura cu prostitutia. Nu se atinge nimeni de persoana respectiva. Riscurile sunt, sa zic asa, doar de natura morala. Nu exista riscul vreunei agresiuni fizice. Iar avantajele sunt destul de multe. Despre acestea puteti citi pe site-ul destinat videochatului in studio20 videochat, din Bucuresti .

In al treilea rand, videochatul este un job potrivit pentru tinerele care sunt studente. Pot sa-si asigure un buget bunicel si sa nu mai fie nevoite sa astepte bani de la parinti.

In al patrulea rand, sa fi un model intr-un studio de videochat nu este acelasi lucru cu a fi o prostituata sau dansatoare de striptease.

Eu consider ca a fi modelul de videochat este o meserie ca oricare alta, cu un contract de munca si cu toate obligatiile ce decurg din acesta.

Cunosc pe cineva care imi spunea intr-un dialog pe care l-am avut recent:

“Am inceput sa lucrez acum 2 ani in acest domeniu si nu imi pare rau. Bani se fac daca esti muncitoare si serioasa.
Am colaborat si colaborez foarte bine cu studioul la care am un contract.. Este un studio care respecta angajatele si munca lor.
Nu m-as intoarce niciodata la vechiul job.”

Asadar, mitul conform caruia videochatul, ar fi o activitate ilegala sper sa se diminueze acum. Sper de asemenea ca cei care au un “dinte” impotriva acestei activitati legale, sa se informeze inainte de a sustine un punct de vedere. Asa-i normal!

Din blogosfera romaneasca va doresc bafta multa!

PS. Un articol forte bun, care confirma ceea ce am spus in postarea mea gasitiĀ wall-street.ro

Leave a Reply

