Un interviu dintr-un ziar

Un interviu.

Intr-un ziar am citit un interviu cu sefa unui tribunal dintr-un un mare oras din Romania. In general mi-a placut interviul , spunea printre altele ca justitia trebuie sa fie in slujba cetateanului ( nu invers ), ca este destul de dura cu cei care sunt evazuonisti si fura, ca nu este interesat ca oamenii sa faca puscarie – ea doreste SA RECUPEREZE BANII ( bravo mi-am spus ). Dar in interiorul interviului am mai citit, nu vrea sa fie – sarac si cinstit -ca Iliescu ( ? ). Nu am inteles logica intrarii in zona “politicului” ( bine ca nu a spus cine a tras in noi…). Apoi a marturist ca are rate la o masina oarecare. Dar se intreaba ( ca si alti cetateni ai tarii ) cum au altii masini de 100 sau 200 mii de euro ? Poate gresesc, dar parca unui judecator nu-i sta bine sa plece la judecata cu asemenea idee. O parere!

Leave a Reply

