Pavele in loc de beton

Primavara este la un colt de noi. Odata cu venirea primaverii, reincep lucrarile de constructii. De aceea, m-am gandit sa vorbesc despre acest segment, destul de important, al economiei romanesti. Din acest segment fac parte si producatorii de pavaje si pavele.

Am vazut, anul trecut, ca autoritatile locale din orasul in care eu locuiesc, ca au luat decizia de a reface trotuarele din beton, din centrul vechi, prin montarea de pavele. Lucrare realizandu-se mult mai repede si design-ul fiind unul destul de placut.

Acum, putem si noi alege sa ne redecoram curte si aleile gradinii cu pavele. Stiu ca unii au facut acest lucru, folosind betonul. De ce nu va sfatuiesc sa va betonati aleile si curtea, va voi explica in cateva cuvinte.
pavele-dale-redgri-europav-150x150 In primul rand este vorba de design…Dupa cum puteti vedea si in cele doua fotografii, exista o varietate de modele si culori, pe care le puteti folosi in functie de culoarea folosita la finisajul casei. In cazul garadinii, se poate asorta cu micul foisor al gradinii.

In al doilea rand, din discutiile pe care le-am avut cu vecinul meu, care si-a facut aleile din curte cu pavele, in urma cu cativa ani, a rezultat faptul ca sunt mai rezistente.

timthumb

Discutiile cu vecinul meu le-am avut, deoarece eu am turnat asta-vara o pista de beton in curte, pentru autoturism si am constat, saptamana trecut ca, din cauza sarii, a inceput sa se ia, se macina.

Cu alte cuvinte voi fi nevoit sa sparg betonul si sa pun pavele. De aceea, daca nu ati facut ca mine, ar trebui sa tineti cont de greseala mea. Ca sa nu platiti de doua ori.

Cele mai frumoase si rezistente modele le gasiti pe site-ul pavconsult.ro, de aceea va invit sa alegeti unul din zecile de modele de pavele de la pavconsult.

Pentru informatii utile va invit sa accesati si pagina wikipedia.

In incheiere, va spun ca eu consider curtea si gradina, la fel de importanta precum casa.

 

Leave a Reply

