O pensie privată garantată.

Sună telefonul. Răspund.
O voce mieroasă îmi dă binețe și mă întreabă dacă-s domunl Manea (din nou același fucking doctor Manea și nevastă-sa și tot neamul lui).
Răspund la fel de mieros că nu-s domnul Manea.
Tipa insistă. Rămân mieros.
Îmi spune că am mai vorbit. Da, nene, de 3 ani mă tot suna diverși să întrebe de doctorul Manea, ba să-și facă programare, ba să mă-ntrebe dacă io-s băiatul lui! Dar nu, cu tanti nu am mai vorbit.
Ea insistă. Îi repet că e o greșeală.
După o secundă de pauză, doamna mieroasă mă întreabă dacă nu mă interesează o pensie privată garantată.
Nu, nu mă interesează.
Îmi mulțumește mieroso-ironic pentru sinceritate.

Leave a Reply

